רילוקיישן לבוסטון - איך עושים את זה?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לבוסטון - איך עושים את זה?

בוסטון היא בירת מדינת מסצ'וסטס ושוכנת בצפון ארה"ב לצד חופיה המזרחיים. מדובר בעיר גדולה ויפיפייה המהווה יעד מבוקש עבור רילוקיישן לארה"ב לישראלים, וזאת בזכות היותה עתיקה ובעלת צביון אירופאי, משופעת במוסדות להשכלה גבוהה, וגם מציעה שלל מוקדי תיירות, תרבות ומקומות בילוי. יחד עם זאת, המעבר לבוסטון אינו עניין של מה בכך, ודורש מכם להכיר את חוקי המדינה, יוקר המחייה, קודי התרבות וההתנהגות, וכמובן את אפשרויות הפרנסה, המגורים והלימודים.

יוקר המחייה בעיר

אם אתם מתכננים רילוקיישן לבוסטון חשוב שתדעו כי העיר נחשבת לאחת היותר יקרות בארה"ב, במיוחד כאשר מדובר בעלויות שכר הדירה. מאידך, יוקר המחייה גם מעיד על איכות החיים הגבוהה שיש לעיר להציע, הכוללת בין היתר אפשרויות תעסוקה מצוינות ומתגמלות, ומערכת חינוך מעולה.

מציאת דירה בבוסטון

את בוסטון ניתן לחלק לשלושה אזורים היקפיים עיקריים - העיר עצמה, הפרברים הקרובים לעיר כדוגמת קיימברידג', ניוטון וסומרו ויל, וכן ישובים כפריים מרוחקים יותר ושלווים כדוגמת Metro West ו-South Shore.

בחירת אזור המגורים בבוסטון משתנה בהתאם לצרכים של כל אדם, בין אם מדובר במגורים ליד מקום העבודה, בסמוך למסגרות בתי הספר של הילדים, תשתיות תחבורה ציבורית, אופי הקהילה באזור, וכן ההחלטה אם לגור בעיר עצמה או בפרברים.

יש לציין כי בהיותה עיר סטודנטיאלית, קשה למצוא בבוסטון דירות פנויות להשכרה לטווח הקצר, לכן עדיף לאתר דירה בעיר מבעוד מועד בעזרת חברת תיווך נדל"ן אמינה.

רילוקיישן לבוסטון לישראלים

שכר דירה בבוסטון

כאמור, שכר הדירה בבוסטון גבוה מאוד, אם כי בחודשי החורף הפחות מבוקשים ניתן למצוא דירות במחיר זול יותר בהיצע מוגבל. חשוב לציין כי במרבית המקרים בעלי הדירות ידרשו מראש שכר דירה עבור החודש הראשון והחודש האחרון, וזאת בנוסף לדמי פיקדון של עוד שכר דירה חודשי אחד.

כמו כן, יש לקחת בחשבון כי דמי התיווך יעלו לכם בעוד שכר דירה חודשי . מעבר לכך, בגלל החורף המושלג והקור שכרוך בהוצאות הסקה גבוהות, חשוב לבדוק אם עלויות שכר הדירה כוללת גם את הסקתה.

אחזקת רכב בבוסטון

לכל מי שמתכנן להחזיק רכב במהלך רילוקיישן לבוסטון ולגור בעיר עצמה, חשוב לדעת מראש כי העיר סובלת ממחסור במקומות חנייה. אמנם קיימת אפשרות להשכיר מקום חנייה אך מדובר בעלויות של מאות דולרים בכל חודש.

מאידך, אם אתם מתכוונים לגור בפרברים לא תהיה לכם בעיה מיוחדת, וגם חשוב מאוד שתחזיקו ברכב פרטי.

ביטוח רפואי בבוסטון

כמו כל ישראלי השוהה בארה"ב - יש לדאוג לביטוח רפואי לחול. ביטוח רפואי בבוסטון אינו שונה מכל ביטוח שיש לעשות לארה"ב. למידע נוסף על ביטוח רפואי לישראלים לארה"ב לחצו כאן

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ