ביטוח לישראלים בניו יורק

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח לישראלים בניו יורק

רבים מהמתגוררים בניו יורק אינם מודעים לעובדה שאין להם למעשה כיסוי רפואי עד אותו רגע בו הם זקוקים לו, כלומר ברגע בו מתאשפזים או זקוקים לטיפול רפואי ומגלים לרוע המזל שלא עשו ביטוח רפואי. בכדי להימנע ממצבים לא נעימים בעת שהות בחו"ל, חברת דיוידשילד מציעה ביטוח לישראלים בניו יורק שיענה על כל הצרכים הרפואיים שלהם.

ביטוח לישראלים בניו יורק

קצת על ניו יורק

ניו יורק היא אחת מהערים המפורסמות והמאוכלסות ביותר בארה"ב. התשתית של העיר בנויה מ- 5 רבעים, מנהטן, ברוקלין, קווינס, הברונקס וסטטן איילנד. עיר זו החלה את דרכה בשנת 1674 ונכון להיום יש בה מעל ל- 8 מיליון תושבים. היא מכונה 'התפוח הגדול' ונחשבת לבירת הכלכלה העולמית.

מדי שנה מגיעים לניו יורק ישראלים רבים, מי שמחליט להגיע לארצות הברית לתקופה ממושכת חשוב שידאג לעצמו ולבני משפחתו לביטוח רפואי כי ההוצאות הרפואיות בארה"ב ובניו יורק בפרט הן גבוהות מאוד.

קראו גם על: רילוקיישן לניו יורק, ועל מנת לקבל רקע קצת יותר כללי - גם על רילוקיישן לארה"ב.

קצת על בריאות וארה"ב

בישראל קיים ביטוח רפואי ציבורי על פי חוק. בארצות הברית, החל משנת 2010, אישר הקונגרס בארה"ב את "החוק להגנת החולה וביטוח בריאות בר-השגה", הידוע יותר בכינויו "Obama Care". מדובר על רפורמה משמעותית שמטרתה להסדיר את ביטוח הבריאות לכלל אזרחי ארה"ב, שעד אז חלקם לא היו מבוטחים כלל.

ביטוח רפואי לישראלים בארה"ב יספק למבוטח כיסויים רפואיים נרחבים, כמו למשל ביקורים אצל רופאים מומחים, כיסוי עלויות אשפוז, סל תרופות רחב, טיפולים רפואיים שונים ועוד (כמובן בהתאם לתנאי הפוליסה).

בארצות הברית, כל מי שמבוטח בביטוח רפואי פרטי זוכה לטיפול רפואי מהיר ואין שום צורך בהפניה מרופא המשפחה לרפואת מומחים. למרות זאת חשוב לוודא שביקור אצל מומחה זה או אחר אכן נכלל ברשימת הכיסויים והתנאים של אותו ביטוח רפואי שיש לאותו אדם.

ביטוח לישראלים בניו יורק

ביטוח לישראלים בניו יורק עושים בדיוידשילד

אנו בדיוידשילד עובדים בשיתוף פעולה עם אחד מספקי שירותי הרפואה הגדולים בארה"ב - United Health Care - המשרתת עשרות מיליוני אמריקאים ומאפשרת לדיוידשילד להעניק למבוטחיה שעושים רילוקיישן לארצות הברית שירות אצל אלפי בתי חולים הפזורים בארה"ב, רופאי משפחה ורופאים מומחים ובעיקר אפשרות לסליקה ישירה של עלות השירותים הרפואיים באמצעות כרטיס מבוטח.

לביטוח הרפואי של דיוידשילד מספר יתרונות:

  • חופש בחירה: מבוטחי דיוידשילד זכאים לגישה ישירה לספקי שירות רפואי שבהסדר, כולל רופאים מקצועיים, מכוני בדיקות לסוגיהם, בתי מרקחת ובתי חולים.
  • קבלת שירותים בישראל: כישראלי החי או עובר לארה"ב ולניו יורק בפרט, חשוב שתדע שיש רק ביטוח רפואי אחד המבטיח לך כיסוי ביטוחי נרחב וחופש בחירה של ספקי שירות רפואי, ובו בזמן מאפשר לך לקבל שירותים במסגרת התכנית גם בעת ביקור מולדת או חזרה קבועה לישראל.
  • מוקד שירות טלפוני בעברית זמין במהלך כל שעות היממה: דיוידשילד בעלת ניסיון רב בכל הקשור לביטוח ישראלים בחו"ל ו כיסוי רפואי מקיף לדיוידשילד מערכת קשרים מבוססת עם גורמים וספקים רפואיים ברחבי העולם, המאפשרים לדיוידשילד לעשות עבור מבוטחיה מעל ומעבר לכל ביטוח אחר.

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ