ביטוח רפואי לישראלים באירופה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי לישראלים באירופה

אלפי ישראלים עושים שינוי בחייהם ובוחרים לפעול למטרת רילוקיישן במדינות שונות ברחבי אירופה. למעבר יתרונות רבים. המעבר מביא איתו שיפור ניכר בשליטת השפה המקומית, התקדמות בסולם הקריירה, חיסכון רב של כסף, שיפור ברמת החיים, חשיפה לתרבות אחרת וגידול הילדים במסגרת חינוכית איכותית. ביטוח רפואי לישראלים באירופה הוא דבר חשוב ביותר שיש לבצע לקראת מעבר, בין אם מסגרת רילוקיישן, לימודים או כל דבר אחר.

בנוסף מתאפשר לתכנן ולטייל במדינה עצמה ובסביבה שלה תוך חשיפה לתרבויות שונות. יחד עם שלל היתרונות הגלומים במעבר למדינה אחרת, יש היבטים רבים עליהם יש לחשוב, טרם המעבר, החשוב והחיוני שביניהם הוא הנושא הרפואי. בכדי להקל עליכם, בחרנו לחלק את יבשת אירופה לחלק המערבי והמזרחי שלה.

מזרח אירופה

המדינות הנפוצות ביותר אליהן עוברים ישראלים במזרח אירופה הן בולגריה, פולין, רומניה, הונגריה וסלובקיה. ברוב המקרים, הפתרונות הרפואיים הניתנים במזרח אירופה אינם מספקים את הצורך המלא של הישראלי הממוצע ולכן, במידה ותחליטו לבחור בביטוח רפואי מקומי, במצבים רבים תמצאו את עצמכם מתפשרים על סוג וטיב הטיפול.

ביטוח רפואי לישראלים באירופה

מערב אירופה

ישראלים רבים בוחרים מדי שנה לעבור למדינות מערב אירופה והנפוצה שביניהן היא אנגליה (מידע נוסף על רילוקיישן לאנגליה). בנוסף, גם ספרד, איטליה, אירלנד, הולנד ושאר מדינות המערב גם הן חלק מרשימת מדינות הרילוקיישן של ישראלים רבים. מבחינת שירותי הבריאות במערב אירופה, בחלק מהמדינות כמו באנגליה למשל יש שירותי בריאות ממשלתיים - ציבוריים הנותנים מענה לאנשים המחזיקים בדרכון אירופאי השייך לאיחוד, אך אין קופות חולים. הרכב זה תואם מדינות רבות במערב אירופה ולכן בהיותכם נוסעים או עוברים לאחת ממדינות המערב, לרוב תהיו חייבים לרכוש פוליסת ביטוח רפואית התואמת את הצרכים שלכם ושל בני משפחתכם. 

למידע מורחב - ביטוח רפואי לישראלים החיים במערב אירופה

המשותף לשני האזורים ומה כדאי לעשות?

מכיון ומדובר במערכת ציבורית ברוב מדינות אירופה, התורים לרופאים הם ארוכים, ההמתנה ממושכת ובמצב בו תזדקקו לניתוח או לטיפול מיוחד ספציפי, אתם עלולים למצוא את עצמכם ממתינים שבועות ארוכים ולעתים גם חודשים. לכן, אם אתם ישראלים אשר מתכננים מעבר ארוך לתקופה ממושכת לאחת ממדינות אירופה ואינכם מחזיקים בדרכון אירופאי, מומלץ לרכוש פוליסה אותה מתאימה לכם חברת דיוידשילד, אשר תקל עליכם בכל הנושא הרפואי באירופה.

כך, תוכלו ליהנות משירות איכותי ומהיר שיאפשר לכם לקבל את ביקורי הרופא המגיעים לכם במסגרת הביטוח, תהיו זכאים להחזרים כספיים על תרופות ועל טיפולים ספציפיים ותמיד תהנו ממענה מהיר, שירותי ואדיב. בנוסף, במקרה של אשפוז תוכלו לעבור את הניתוח בצורה מקצועית, איכותית מבלי לחכות זמן ממושך לקבלת תור.

כשאתם בוחרים בביטוח רפואי מחברה ישראלית דוגמת דיוידשילד, אתם בטוחים שיש לכם על מי לסמוך. המעבר למדינה זרה איננו פשוט, דורש התאקלמות וזמן לא מבוטלים, לכן את נושא הבריאות אנו ממליצים להוריד מעליכם, כדי שתוכלו לקבל מענה בכל זמן ובכל בעיה, מבלי לדאוג.

למידע נוסף על ביטוח רפואי בחו"ל


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ