רילוקיישן - לעבור דירה למדינה זרה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן - לעבור דירה למדינה זרה

המעבר למדינה זרה במסגרת העבודה היא תהליך הדורש תכנון. כדי שהתוכנית תתאים לכולם - ובמיוחד עבור מי שעובר עם בן/בת זוג או עם ילדים, השקעת אנרגיה במילוי ובשליחת מסמכים, אריזה ושילוח בין לאומי, השגת אישורים, פרידה מהמכרים הקרובים ועוד סידורים המצריכים משאבים יקרים ובעיקר זמן. חשוב לעשות עבודת שטח ולהבין מה הם המסמכים הנדרשים, האם ישנו פטור מתשלום של מיסים עבור החפצים האישיים - ועבור אילו פריטים ניתן לקבל פטור ממיסים, מה התקנות לגבי ייבוא רכב ואולי לשכור באמצעות ליסינג.

משימת האחסון העדינה

לפעמים, עדיף לרכוש את המוצרים ואת הריהוט כבר בארץ היעד, מאשר להשקיע זמן וכסף כדי לארוז את החפצים והריהוט שבארץ ולשלח אותם ואחר כך גם להוביל אותם אל היעד. מצד שני, לעיתים ניתן שאריזת המוצרים תיעשה על ידי גורם מקצועי, שגם לוקח על עצמו את ארגון הלוגיסטיקה לכל עניין המעבר ואפילו מוצא בתי ספר לילדים או מקום עבודה לבן או לבת הזוג, ביטוח רפואי לחו"ל או ויזות ולמצוא חברת שילוח שתיתן מענה לאותו מסע מפרך בלוגיסטיקה מורכבת.

למה דואגת חברת שילוח?

בזמן רילוקיישן חברת השילוח דואגת לכל משימות המעבר על מנת להקל על הנוסעים את המעבר ממקום אחד לאחר לתקופת זמן ארוכה. חברות שילוח מתמחות בתקנות מס, יודעות אילו חברות הובלה להפעיל ממקום למקום בכל יעד ואיך לשנע את החפצים לאחר שנארזו באופן מקצועי, איך להכין את הבית החדש כדי להכנס אליו למגורים, איך לטפל בויזות שונות, אשרות ומסמכים נדרשים.

הרילוקיישן הוא עניין רגיש

השהות במדינה אחרת היא חוויה סוחפת ומרגשת של תגליות חדשות ומפגשים עם שפה, תרבות ואורח חיים שונים. הזר והאחר הם בבחינת עולמות קסומים שמעוררים רצון לחקור, לגלות ולצאת להרפתקה. יחד עם זאת, רובנו תר אחר המוכר והביתי ומחפש תחושת ביטחון ויציבות ולכן יש משמעות גדולה לחפצים ולציוד שמביאים לחו"ל.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ