רילוקיישן לניו יורק

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לניו יורק

ניו יורק הינה העיר המאוכלסת ביותר בארצות הברית עם מעל 8 מליון תושבים. היא נחשבת למוקד עולמי ובעלת השפעה על תחומים רבים: כלכלה, אומנות, אופנה, מחקרים ופיתוחים טכנולוגיים, חינוך, מסחר ובידור. זוהי עיר עם שפע של הזדמנויות עסקיות, תרבותיות וחברתיות.

בכל שנה מעל 250 אלף בני אדם מבצעים רילוקיישן לניו יורק, מה שהופך אותה לאחת מן הערים ההטרוגניות בעולם. ניו יורק מתפקדת במטרופולין רב-תרבותי המשלב מנהגים, שפות ומאכלים מכל העולם. עם זאת, היא עיר מאוד תחרותית ובכל שנה כמות גדולה מאוד של תושבים בוחרים לעזוב אותה - בשל התחרותיות הגבוהה.

חושבים על רילוקיישן לניו יורק? קחו בחשבון מגורים והוצאות מחייה

ניו יורק מחולקת לחמישה איזורים מרכזיים: מנהטן, ברוקלין, ברונקס, קווינס וסטטן איילנד. תוכלו למצוא קהילה גדולה מאוד של יהודים וישראלים בכל אחת מן האיזורים הללו. לכן, בזמן תכנון הרילוקיישן מומלץ לקחת בחשבון מאפיינים כמו: מיקום העבודה, העדפה אישית וכמובן גודל התקציב.

רילוקיישן לניו יורק, משמעו להתמודד עם הוצאות מהגבוהות ביותר בארצות הברית. זה נכון בעיקר במנהטן, שם הכנסה שנתית בשווי של 60,000 $ תאפשר סגנון חיים השווה לאזרח אמריקאי בעל הכנסה שנתית ממוצעת בשווי של 29,092$. אולם, במידה וחלקכם מבצעים רילוקיישן לניו יורק עם עבודה מובטחת מראש, ממולץ לבדוק האם אתם זכאים לסיוע במציאת מקום מגורים. במידה ולא קיימת אפשרות זו, כדאי לתכנן את תקציב המגורים מראש או אולי אפילו לחשוב על רילוקיישן לארה"ב לעיר אחרת, אולי רילוקיישן לבוסטון המבוקשת למשל.

כאמור, רילוקיישן לניו יורק אינו דבר זול במיוחד: עלות המגורים והמחייה החודשית הממוצעת עומדת על סך 3000$ בחודש, אולם חשוב להדגיש שההוצאות החודשיות יכולות להשתנות משכונה לשכונה, כולל מחירי המוצרים במרכזי קניות ומחירי הדיור. לכן, כדאי לדבר עם מכרים או להתייעץ עם תושבים שכבר ביצעו רילוקיישן לניו יורק. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש מקדים באינטרנט ואף להגיע לביקור בניו יורק על מנת להתרשם מהשכונות אליהן אתם שוקלים לעבור.

שיקולים לפני רילוקיישן לניו יורק

סידורים חשובים לפני רילוקיישן לניו יורק

לפני שאתם מבצעים מעבר לניו יורק במסגרת רילוקיישןחשוב מאוד לדאוג לצדדים הבירוקרטיים כגון: אשרת עבודה מסודרת על מנת שתוכל לעבוד באופן חוקי, אשרת שהייה עבורכם ועבור עם המשפחה, פתיחת חשבון בנק וקבלת מספר ביטוח לאומי אמריקאי (social security number) וביטוח בריאות תקף בארה"ב. ארה"ב אינה מדינה סוציאלית ולכן, ביטוח רפואי לחו"ל הוא אחד הדברים הראשונים שיש לדאוג לבצע לפני תיכנון מעבר הרילוקיישן.

אם אתם מבצעים רילוקיישן מטעם מקום העבודה בישראל - הרי שתוכלו לברר אם אתם זכאים למימון פוליסת בריאות מטעמם, אולם, אם אתם מתכננים לעבוד בחברה אמריקאית, כדאי שתרכשו פוליסת ביטוח עבור שהייה ממושכת בחו"ל, עבורכם ועבור בני המשפחה.

דיוידשילד מציעה פוליסת ביטוח רפואי לשהייה ממושכת בחו"ל ועבור עובדים המבצעים רילוקיישן, היתרונות של פוליסת הביטוח של דיוידשילד הם הניסיון רב השנים וכן יחסי העבודה שלה עם רופאים בחו"ל, מרכזי בריאות, בתי חולים וכן מתן השירות בשפה העברית.

אם אתם עתידים לבצע רילוקיישן לניו יורק, רילוקיישן לקנדה, או רילוקיישן לכל יעד אחר בצפון אמריקה - כדאי שתבררו מהי הצעת פוליסת הבריאות הטובה והמקיפה ביותר עבורכם.

אנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה! השאירו פרטיכם בטופס ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל הפרטים בהקדם.

רילוקיישן לניו יורק - עיר ללא הפסקה

ניידות ותחבורה בניו יורק

קל להתנייד בניו-יורק באמצעות התחבורה הציבורית, הרכבת התחתית פועלת 24 שעות ביממה למשך כל השבוע, ניתן גם להשתמש באוטובוסים והרכבת הקלה העוברים ברחבי כל העיר וכמובן במוניות. אולם לא מומלץ להחזיק ברכב כיוון שיש מחסור במקומות חניה והעלויות יכולות להיות מאוד גבוהות ולנוע בסכומים חודשיים שבין 130$-1,100$ רק על תשלום עבור חנייה.

רילוקיישן לניו יורק - אז האם זה כדאי?

לסיום, ביצוע רילוקיישן לניו יורק מצריך תכנון ומחשבה, אולם אין ספק שמדובר ביעד מושלם למעוניינים לגור בחו"ל. יתרון נוסף שיש לניו יורק הוא הקהילה הישראלית הגדולה המתוגגרת בה, דבר אשר מסייע רבות בשלבי ההתאקלמות בה.

כך תוכלו להמשיך לקיים קשר עם השפה והתרבות העברית ואף עדיין לספק לילדכם קשרים עם ילדים ישראלים אחרים. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק של ישראלים בניו יורק, שם תוכלו להתרשם, להתייעץ וכן להכיר כבר מעכשיו חברים חדשים למסע המרתק שאתם עתידים לעבור.

בהצלחה!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ