רילוקיישן לארגנטינה – המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לארגנטינה – המדריך המלא

ארגנטינה היא אחת המדינות המרכזיות בדרום אמריקה, ויעד נחשק מבחינתם של לא מעט ישראלים. הקהילה היהודית בארגנטינה היא רחבה מאד, עם מאות אלפים שחיים בעיקר בבירה בואנוס איירס, והיא מתרחבת בכל שנה. ישראלים רבים רוצים לבצע הגירה לארגנטינה למטרות עבודה, שינוי כיוון או אפילו לימודים.

מה שחשוב להדגיש הוא שרילוקיישן לארגנטינה, כמו לכל מדינה מרוחקת אחרת, איננו צעד פשוט. לפניכם מספר דברים שחשוב מאד לשים אליהם לב אם רוצים להשלים על הצד הטוב ביותר את המשימה של הגירה לארגנטינה.

מי יכול לבצע הגירה לארגנטינה?

כמו לכל מדינה אחרת על גבי הגלובוס, גם לארגנטינה יש תקנות משלה לגבי האפשרות לעבור לחיות בתחומה, בעיקר כאשר מדובר בתקופות ארוכות. עם זאת, אפשר בהחלט לטעון שבאופן השוואתי, מדובר במדינה שהליך ההגירה אליה הוא פשוט יחסית. השלטונות בארגנטינה אינם נוטים להערים יותר מדי קשיים על מי שעומד בדרישות הבסיסיות שהם מעמידים.

הדרישה העיקרית היא לוותר על האזרחות הקיימת, ישראלית במקרה של רובנו. בארגנטינה מקיימים הסדרים ספציפיים עם מדינות בודדות, במסגרתם יכול להיות מצב של כפל דרכונים. ישראל, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, אינה עונה על ההגדרה הזו. כדי לשהות בארגנטינה תקופה העולה על 90 יום, יש צורך בקבלת אשרה מיוחדת שמאפשרת כניסה, מגורים ועבודה. מידע נוסף תוכלו לקבל דרך שגרירות ארגנטינה בישראל.

רילוקיישן לארגנטינה לישראלים

רילוקיישן לארגנטינה - אפשרויות המחיה והתעסוקה במדינה

כמובן, כדי להפוך את תהליך הרילוקיישן לארגנטינה לפשוט יותר, מומלץ מאד להיות דובר ספרדית ברמה סבירה ומעלה וגם בעל מקצוע שאפשר יהיה לעסוק בו בארגנטינה. המשכורות במדינה הן אמנם נמוכות ביחס לישראל, אבל עלויות המחיה נמוכות בצורה משמעותית הרבה יותר.

אפשר בהחלט לעבור לערים הגדולות בהן יש ריכוז גדול של ישראלים, בעיקר בואנוס איירס (שכונת אונסה בעיקר, אבל גם וישה קרספו, בלגרנו או פלורס). ניתן ליצור קשר עם גורמים יהודיים בערי ארגנטינה (דרך בתי חב"ד, למשל), כי יכול להיות שהם יוכלו לסייע בשלבים שונים של תהליך הרילוקיישן למדינה. כך גם במקרה של שגרירות ישראל בארגנטינה.

שילוח חפצים לארגנטינה

אנשים רבים שעושים רילוקיישן לארגנטינה מעוניינים לקחת איתם לא מעט פריטים, לעיתים ברמה של תכולת בית שלם. עקב המרחק העצום, אופציית השינוע הבינלאומי של החפצים חייבת להיכנס לתמונה בלא מעט מצבים. אפשר לעשות זאת דרך האוויר או דרך היבשה, כשיש שימליצו להיעזר בחברות שזוהי המומחיות שלהן. חברות אלו יוכלו לטפל בצד הטכני וגם הבירוקרטי של המעבר, למשל התיאום עם הרשויות בארגנטינה.

עושים רילוקיישן לארגנטינה? אל תשכחו את ביטוח הבריאות

בתור תושבי ישראל, אתם זכאים לביטוח הבריאות הממלכתי, וחברים באחת מקופות החולים. כל הזכויות הללו נעלמות כלא היו מרגע שאתם עוברים להתגורר במדינה זרה, בה מן הסתם אינכם נכללים תחת המטריה הביטוחית של אזרחי המדינה.

זו הסיבה שמסבירה מדוע רכישת ביטוח בריאות לחו"ל היא חלק בלתי נפרד מתהליך הרילוקיישן, כשניתן לבצע אותה כיום דרך חברות ישראליות. חשוב לראות מה כולל כל ביטוח שכזה, אבל ברמה הכללית הוא מעניק שירותים רפואיים וטיפולים תמורת מחיר סביר, שללא הביטוח יהיו יקרים מאד.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ