כיצד נתמודד עם משבר השפה ברילוקיישן?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כיצד נתמודד עם משבר השפה ברילוקיישן?

אנחנו מניחים שאתם כבר יודעים מה זה רילוקיישן...

כאשר מהגרים למדינה אחרת, נתקלים בפערים בשפה, כלומר, רוב המדינות בעולם דוברות שפות שונות. נכון, כנראה שעם השפה האנגלית תוכלו להסתדר לא רע בכלל, אולם, אם אין ברשותכם כישורי שפה גבוהים, או שאתם מבצעים רילוקיישן למדינה שבה המקומיים לא מדברים באנגלית, הרי שתמצאו את עצמכם בעיצומו של משבר שפה.

כיצד ניתן להימנע מכך?

בקלות, אם אתם יודעים שאתם עוברים לגור במדינה שלא דוברת אנגלית, או שעליכם לשפר את כישורי השפה שלכם על מנת לחיות בה ולהתקיים בצורה טובה. הירשמו לקורס לימודי שפה עוד בארץ. למשל, אם החלטתם לבצע הגירה לברלין, תוכלו להתעניין בבתי ספר המיועדים ללימוד השפה הגרמנית עוד בארץ כך שתוכלו לרכוש יכולות דיבור, כתיבה והבנה עוד בארץ ולאחר שתשלימו את ההגירה לגרמניה, תצטרכו רק להשתפר במהלך השהייה במדינה החדשה.

אם לא התחלתם ללמוד את השפה בארץ, הרי שתוכלו להתעניין בבית ספר ללימודי שפות במדינה החדשה אליה תהגרו. מדינות רבות באירופה מציעות סיבסוד לתושבים חדשים וקורסי שפה הניתנים בחינם, כך שתוכלו לרכוש את השפה ולהתאקלם בזריזות.

ואם בכל זאת נתקלתם במשבר?

הכי חשוב לא להילחץ! ישנם אמצעים רבים לצאת ממשבר השפה, כמו למשל, צפייה בסרטים, האזנה למוסיקה, או יצירת קשרי tendam - קשר מסוג זה הינו מנהג רווח בכל העולם המאפשר למידה ורכישה של שפות על ידי יצירת קשר עם אנשים שמעוניינים לרכוש שפה נוספת בעצמם. איך זה עובד? פשוט מאד, הם מציעים לכם את השפה בה אתם מעוניינים, למשל: הם ילמדו אותכם אנגלית ותמורה אתם תלמדו אותם עברית.

ישנן קבוצות tendam רבות ברחבי הרשתות החברתיות ובעיקר דרך רשת ה-Facebook. בדרך זו, ניתן גם לרכוש שפה בקלות וכן להכיר חברים חדשים במדינה אליה תעברו. כמו כן, בחנויות הספרים ברחבי העולם מוכרים ספרי לימוד והקלטות שמע דרכן ניתן ללמוד בבית את השפה, להתאמן ולצבור ביטחון בשפה החדשה.

לסיכום, גם אם בהתחלה נדמה לכם כי לעולם לא תדברו בשפה החדשה או שאתם פשוט לא מצליחים להשתפר, אל תתייאשו. הרי יש דרכים רבות לרכוש את הכישורים הרצויים וכן רק המגורים בסביבה של שפה זרה נקלטים במח. כך שגם אם אנו מרגישים "תקועים" הרי שתוך חודש-חודשיים השפה נקלטת במוחנו בין אם נרצה או לא.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ