לימודים בניו יורק - ללמוד בתפוח הגדול

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לימודים בניו יורק - ללמוד בתפוח הגדול

מדי שנה, ישראלים רבים מנסים להתקבל למסלולי לימוד שונים בעיר ניו יורק שבארה"ב במסגרת רילוקיישן. הלימודים האקדמיים בניו יורק נחשבים ללימודים ברמה גבוהה ובעלי מוניטין בינלאומי. בניו יורק יש לא מעט  מוסדות חינוך להשכלה גבוהה כמו גם בתי ספר מקצועיים לאמנות, משחק וקולנוע. מידע נוסף על רילוקיישן לארה"ב תמצאו כאן.

תנאי קבלה ללימודים בניו יורק

אם אתם חושבים וחולמים ללמוד בניו יורק והחלטתם שאתם מעוניינים לעשות את הצעד ולהתקבל ללימודים בה, חשוב שתמלאו את טופס הקבלה לאותו מוסד אליו אתם מעוניינים להתקבל ותשלמו את דמי ההרשמה הראשוניים. חשוב לדעת שכל מי שמעוניין ללמוד באוניברסיטה בארצות הברית יצטרך לעבור את מבחן ה- TOFEL ולהוציא את הציון המתבקש על ידי אותו מוסד לימודי בו אתם מעוניינים ללמוד.

חלק מהאוניברסיטאות יבקשו מכם להמציא גם ציון מבחן SAT (הפסיכומטרי האמריקאי). בנוסף לאלו, תצטרכו להוסיף לטופס הבקשה את תעודת הבגרות המתורגמת לאנגלית חתומה על ידי נוטריון. לאחר כל אלו, יש לקחת בחשבון שלכל אוניברסיטה ומכללה בארה"ב יש דרישות קבלה שונות וחלק מהמוסדות יבקשו מכם לכתוב חיבור, לעבור מבחן בד או להגיש תיק עבודות. אם אתם מעוניינים להתקבל לתואר שני, תצטרכו לצרף את ציון ה- GMAT שלכם יחד עם כל המסמכים של התואר הראשון.

ויזת לימודים לארה"ב

אם התקבלתם למוסד לימודים בניו יורק ותוכלו להוכיח זאת על ידי שליחת האסמכתא לשגרירות ארצות הברית, תהיו זכאים לוויזת סטודנט שתהיה תקפה לכל שנות הלימודים האקדמיים ולשנה נוספת של התמחות.

אם נרשמתם למסלול תואר ראשון, הוויזה שתקבלו תהיה F-1. בכדי לקבל את הוויזה, יש לקבוע פגישה בשגרירות ארה"ב בישראל, שם תעברו ראיון ולאחר מכן תקבלו את הדרכון שלכם עם ויזת הסטודנט. למידע נוסף על ויזה לארה"ב

יש בידיכם אזרחות זרה נוספת? ייתכן שאתם זכאים אפילו לפטור מויזה לארה"ב.

לימודים בניו יורק

ביטוח רפואי ללימודים בניו יורק

מערכת הבריאות של ארצות הברית (מבחינת סטודנטים זרים) היא מערכת רפואית פרטית. כלומר, סטודנטים זרים יצטרכו לשלם באופן פרטי עבור שירותי רפואה להם יזדקקו. בכדי לא להוציא כסף מכיסכם הפרטי ועל מנת להבטיח שתקבלו את שירותי הרפואה הטובים ביותר חשוב לרכוש ביטוח רפואי מקיף לישראלים בחו"ל. לשם כך, יש לפנות אל חברה בעלת ניסיון ומוניטין מוצלח אשר תעניק לכם כיסוי רפואי מקיף.

מומלץ לבדוק האם אתם זכאים לכיסוי רפואי ולו המינימלי ביותר בעקבות רפורמת "Obama Care". יש לכך מספר תנאים עליהם ניתן לקרוא בקישור הזה. כדאי גם לקרוא על ביטוח בריאות לישראלים בארה"ב.

במסגרת ביטוח רפואי פרטי של DavidShield, מעטפת הכיסויים תכלול קבלת שירותים רפואיים בבתי החולים של ניו יורק, מרופאים מומחים בעיר, מוקד תמיכה בעברית שפעיל במהלך כל שעות היממה, כיסוי למחלות כרוניות, ניתוחים, השתלות, תרופות, בדיקות שונות, אשפוזים וקבלת שירותים רפואיים גם בעת ביקור בישראל בעת חופשת הסמסטר.

מגורים בניו יורק

רמת המחייה בניו יורק גבוהה במיוחד ואי לכך גם יקרה. באוניברסיטאות הגדולות, ניתן להפנות בקשה למגורים במעונות הסטודנטים, דבר שיאפשר לכם לשלם פחות על הוצאות המגורים.

אם אינכם מעוניינים לחלוק חדר עם סטודנטים נוספים, תוכלו לשכור דירה עם שותף או שותפים במחירים שתוכלו לעמוד בהם (בקווינס או בברוקלין) או במחירים יקרים יותר (במנהטן).

שכר לימוד

שכר הלימוד באוניברסיטאות, במכללות ובבתי הספר המקצועיים בניו יורק יקר ויכול להגיע גם ל- 50 אלף דולרים לשנה (כאשר מדובר על מוסד פרטי). במוסדות ציבוריים שכר הלימוד יהיה נמוך יותר וינוע בין חמשת אלפים ל- 15 עד 20 אלף דולרים. המכללות והאוניברסיטאות תמיד יבקשו מהסטודנטים הזרים להציג הוכחה כלשהי שיש להם אפשרות כלכלית לשלם בעבור לימודיהם. ניתן להגיש בקשה למלגות סיוע.

בהצלחה!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ