סיכום שנה - היעדים הפופולריים ביותר לרילוקיישן ב-2014 וצפי ל-2015

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> סיכום שנה - היעדים הפופולריים ביותר לרילוקיישן ב-2014 וצפי ל-2015

רילוקיישן לחו"ל לצורכי עבודה או לימודים הוא חלום הקורץ למאות ישראלים. נדמה כי כולם חושקים במשרה מאתגרת בחו"ל, כזו שתוכל לקדם ולהרחיב את סמכויותיהם ואת מעמדם במקום העבודה, כמו גם להרחיב את אופקיהם התרבותיים והחברתיים. ועם התגברות ה"תיאבון" מצד העובדים, מתעורר גם הרעב אצל המעסיקים, המנסים לקדם ולשלוח את עובדיהם המצטיינים לעבודה בחו"ל, על מנת להכשירם ובסופו של דבר להחזיר אותם לחברה כשהם מנוסים ומקצועיים יותר.

היעדים המבוקשים ביותר לרילוקיישן אינם קבועים ומשתנים משנה לשנה לפי טרנדים ומגמות עולמיות, היצע וביקוש, רצון אישי ואקלים פוליטי. אז מה היו היעדים הפופולריים ביותר לרילוקשיין לשנת 2014? לאיזו עיר או מדינה הכי הרבה ישראלים רצו לעבור? איפה עבדו ולמדו הכי הרבה ישראלים בחו"ל?

רילוקיישן לחול

בין המקומות הראשונים מתמקמת לה בביטחון סין, שממשיכה לטפס, לגדול ולהפוך לחלק אינטגרלי משוק העבודה בחו"ל המתאים לישראלים. מעבר רילוקיישן לסין בפרט (בעיקר לשנגחאי ובייג'ין, אך גם ערים נוספות מתחילות להיות יעד רלוונטי לישראלים), או לשאר ארצות מזרח אסיה כגון: הונג קונג, תאילנד, וייטנאם, סינגפור רילוקיישן למדינות מזרח אסיה הוא אמנם מורכב ומאתגר יותר (שפה, תרבות מנהגים חדשים ודרך מחשבה אחרת, במיוחד בכל מה שקשור לניהול עסקים) אך גם יכול להיות מתגמל ומספק יותר מבכל מדינה אחרת.

יעדים פופולרים לישראלים העושים רילוקיישן

גם ארצות הברית (וקנדה) עדיין נמצאת בראש טבלת היעדים האהודים על ישראלים בחו"ל, כשבין הערים המרכזיות אליהן רוצים לעבור רוב העובדים, נמצאות ניו יורק, בוסטון וסן פרנסיסקו. (ובקנדה - טורונטו ומונטריאול). הבעיה עם רילוקיישן לארצות הברית הוא בעיקר נושא הוויזות ואשרות העבודה, שממשלת ארה"ב לא ממהרת להעניק בקלות, בטח שלא לבני/בנות הזוג של העובד/ת. 

רילוקיישן לאפריקה נחשב למעבר קשה יחסית, אך בכל זאת הרבה ישראלים מוקסמים מהאפשרויות הרבות שמעבר כזה טומן בחובו (תנאים נהדרים, יבשת אקזוטית ומתוירת פחות, ומשכורת גבוהה יחסית , ממנה ניתן לחסוך כסף רב) רבים מעדיפים לצאת לכמה שנים לאחת ממדינות היבשת, מה שממצב גם את אפריקה כאחד מהיעדים הפופולריים ביותר לרילוקיישן.

יתר היעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים מתחלקים בין מדינות אירופה (במיוחד אנגליה וגרמניה שמושפעות פחות מהמשבר הכלכלי האירופאי ומצליחות לייצר, עדיין, סביבת עבודה דינמית ומאתגרת) ומדינות דרום אמריקה (ברזיל וקולומוביה) שגם הן הולכות ומבססות את מעמדן כמדינות מתפתחות ומאתגרות, שבוודאי ימשיכו לצמוח ויהפכו בעתיד למובילות בתחום הרילוקיישן.

התחזית לשנת 2015 צופה כי יותר ויותר ישראלים יבצעו רילוקיישן לסין וארצות אסיה. אסיה שעד לפני מספר שנים נחשבה ליעד פחות מושך לרילוקיישין לישראלים, הופכת ליעד מוביל למעבר של ישראלים לצרכי עבודה בחו"ל, הן מבחינת הביקוש הגדל מצד בעלי חברות להקים שלוחות במדינות אלו והן מבחינת איכות החיים הטובה המובטחת לעובדים.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ