ביטוח רפואי לרוסיה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי לרוסיה

הפדרציה הרוסית היא המדינה הגדולה ביותר בעולם. שטחה של מדינה זו כולל יותר מ- 17 מיליון קמ"ר. 13 מתוכם ממוקמים ביבשת אסיה ו- 4 ביבשת אירופה.

עד לשנת 1991 רוסיה הייתה חלק מברית המועצות. השפה הרשמית בפדרציה הינה רוסית, עיר הבירה היא מוסקבה והאוכלוסייה בה מונה יותר מ- 142 מיליון איש. כל נתין זר שנוסע לרוסיה כיום אם למטרת רילוקיישן של מספר שנים, לימודים בחו"ל או כל סיבה אחרת, חייב לקחת בחשבון שמערכת הבריאות הרוסית היא אינה אותה מערכת אליה הישראלים מורגלים. מדובר על מערכת שבונה את עצמה בהדרגה. מסיבה זו טרם השהות ברוסיה אחד הצעדים החשובים ביותר יהיה לפנות אל חברה מהימנה ובעלת מוניטין מוצלח בתחום הביטוחים הרפואיים לחו"ל, ולרכוש ביטוח רפואי לרוסיה.

ביטוח רפואי לרוסיה

מידע מקצועי נוסף על רוסיה באתר דיוידשילד:

מערכת הבריאות של רוסיה

מערכת הבריאות של רוסיה מצויה בתהליך בנייה. בעבר, כאשר רוסיה השתייכה לברית המועצות מערכת הבריאות הייתה ברמה נמוכה מאוד. כיום, מערכת זו עדיין מצויה בפיגור רציני וזאת בהשוואה אל מערכות הבריאות בשאר המדינות ביבשת אירופה.

בשנים האחרונות יש נסיונות של הממשל הרוסי לנסות ולבנות את מערכת הבריאות מחדש.. בשל עובדה זו ניתן  לראות אזרחים רוסים רבים שמגיעים במסגרת 'תיירות מרפא' לישראל ולמדינות אחרות למטרת בדיקות וטיפולים רפואיים. מומחים רבים בתחום הרפואה טוענים שרמת הרפואה ברוסיה אינה מספקת.

בנוסף, הפוליטיקה והכסף שולחים יד ארוכה למערכת זו. למרות העובדה שברוסיה ישנם רופאים רבים (ביחס לכמות התושבים), ציוד חדיש ואף מרכזים רפואיים שעונים על הדרישות הגבוהות ביותר, חלק מהרופאים לא עברו את ההכשרות המקצועיות והם לוקים בחוסר ידע בתחומים רפואיים רבים. בעת שהות ברוסיה יש לדעת שכל בדיקה וכל פעולה הקשורה אל עולם הרפואה תעלה ביוקר. מסיבה זו חשוב לרכוש ביטוח רפואי לרוסיה טרם היציאה אליה.

מחליטים לוותר על ביטוח

באם החלטתם שאתם מעוניינים לוותר על ביטוח רפואי לרוסיה יש לקחת בחשבון שבעת הצורך בבדיקה רפואית, ביקור אצל מומחה או כל פרוצדורה רפואית אחרת, דבר שכולל קניית תרופות תצטרכו להוציא הון עתק מכיסכם הפרטי. הרפואה היא פרטית ובתשלום וזאת בניגוד לרפואה הציבורית בישראל. בנוסף, ברוסיה יש בעיה של תרופות מזויפות ופעמים רבות יש מצבים בהם רופאים שולחים לבדיקות נוספות שלא לצורך. ההחלטה לעשות ביטוח רפואי לרוסיה תמנע את כל אותם מצבים לא נעימים שתוארו כאן. חברת דיוידשילד הוותיקה והמוכרת מציעה תוכניות ביטוח רפואי בהתאמה למדינות שונות ברחבי העולם, דבר שכולל ביטוח רפואי לכל אותם ישראלים שמחליטים לצאת לרילוקיישן ברוסיה.

ביטוח רפואי לרוסיה

ויתור על ביטוח רפואי על מנת לחסוך בהוצאות או כל סיבה אחרת מהווה סיכון, בייחוד כאשר מדובר על רוסיה. מדינה בה תידרשו לשלם לא מעט כסף אם תחליטו לשלם בעצמכם עבור התרופות והשירותים השונים במקרה הצורך. ביטוח רפואי ברוסיה של חברת דיוידשילד מעניק לכם מוקד שירות לקוחות פעיל במהלך כל שעות היממה ומאוייש בנציגים דוברי עברית, אנגלית ושפות נוספות השיחה היא בחיוג חינם. חברת דיוידשילד מנגישה מעטפת של שירותים רפואיים ובינהם ניתן למצוא מרפאות, בתי חולים ועוד. הצוות הרפואי דובר אנגלית וצוות מקומי דובר אנגלית ערוך לעזור לכל מבוטח במקרים בהם יש צורך בליווי לבתי חולים או כל פרוצדורה רפואית אחרת (בהתאם לכתוב בפוליסה).

ביטוח רפואי לרוסיה חייב להתאים לאורח חייו, גילו ומצבו הבריאותי של המבוטח בצורה מושלמת. תמיד יש לוודא שאותו ביטוח בריאות לחו"ל בו אתם בוחרים כולל את כל הכיסויים להם אתם זקוקים. כי אין תחליף לבריאות! נסיעה טובה!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ