כל הסיבות לעשות ביטוח רפואי לרילוקיישן עם חברה ישראלית

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כל הסיבות לעשות ביטוח רפואי לרילוקיישן עם חברה ישראלית

קיימות סיבות רבות לחשוב על רילוקיישן לאחת ממדינות העולם, כשלא פעם מדובר בצעד שיכול לפתח אותנו מאד מבחינה מקצועית וכלכלית, להגדיל את ההכנסה שלנו ולאפשר לנו חוויה שונה וייחודית. אלא שרילוקיישן אינו דבר פשוט מבחינה ביצועית, כאשר אנחנו מגיעים למדינה שאיננו מכירים לרוב וצריכים להתנהל באופן שונה מכל מה שהכרנו.

שאלת הביטוח הרפואי מתעוררת תמיד במקרה כזה, כאשר ההמלצה המועילה כיום היא לבחור בחברות ישראליות לשם כך, ולא בחברות ביטוח מקומיות הפועלות במדינת היעד. אז למה כדאי שתעדיפו חברות ביטוח כחול לבן?

1. המחיר

אין זה סוד שמחירי השירותים הרפואיים והביטוחים הרפואיים מעבר לים הם גבוהים מאד - למעשה, ישראל נחשבת למדינה זולה בכל קנה מידה מהבחינה הזו. אף על פי שביטוח לישראלים לחו"ל הוא עניין מורכב יותר מאשר ביטוח לתושבי ישראל (מאחר שאלה מכוסים במידה מסוימת על ידי ביטוח הבריאות הממלכתי), בהרבה מקרים מחירו של ביטוח דרך חברה ישראלית עדיין זול יותר. חשבו למשל על המקרה של רילוקיישן לארה"ב ועל מחירי הביטוח הרפואי בארה"ב לעומת ישראל.

2. השפה

אפילו במדינות דוברות אנגלית אנחנו צפויים לקשיי תקשורת עם המקומיים, לפחות בתחילת הדרך. כשעושים ביטוח רפואי לחו"ל דרך חברה ישראלית - מתגברים על הקושי הזה. העובדה שהשירות ולעיתים גם הטיפול ניתנים בעברית מסירה הרבה מאד קשיים, ואף עשויה להביא לכך שהטיפול שנקבל בסופו של יום יהיה טוב יותר.

כך, לדוגמה, האבחון הופך לפשוט יותר במצבים אלה, כשאיננו צפויים להיתקל בקשיים כאשר אנחנו מתארים את התסמינים שלנו לגורם הרפואי שאמור להעניק לנו את הטיפול.

רילוקיישן לחו"ל

3. כיסוי גם בישראל

רבים מהאנשים שעושים רילוקיישן לחו"ל מוצאים את עצמם מבקרים בישראל מפעם לפעם. כשהם עושים ביטוח רק במדינת היעד, הרי שהם עלולים ליפול בין הכסאות ולא להיות מבוטחים כלל כשהם מגיעים לארץ. לכן, אם יתרחש דבר מה בישראל, ייתכן מצב בו הם לא יהיו מכוסים.

רוב הביטוחים הרפואיים שמנפיקות חברות ישראליות מאפשרים לסמן "וי" גדול מהבחינה הזו, כאשר במסגרת הפוליסה מקבלים מענה ביטוחי גם כשמגיעים לישראל: טיפולים רפואיים, אשפוזים, החזר הוצאות, טיפולי שיניים וכיוצא באלה.

4. כיסויים ייחודיים

פוליסות ביטוח לחו"ל של חברות ישראליות עשויות להתאים יותר לישראלים המתכננים רילוקיישן לחו"ל מבחינת הכיסויים הספציפיים שבהן. בעוד שפוליסות הנרכשות במדינת היעד יעניקו רק כיסוי לאדם הספציפי באותה מדינה, בפוליסות הישראליות עשויים להיות כלולים גם כיסויים חיוניים אחרים.

אז אל תהססו - פנו אלינו עוד היום באמצעות הטופס או בטלפון 1800-34-34-35 ונשמח להתאים לכם את הכיסוי הרפואי הטוב ביותר עבורכם!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ