עוברים לחו"ל? כך תדעו מה לארוז ומה להשאיר מאחור

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> עוברים לחו"ל? כך תדעו מה לארוז ומה להשאיר מאחור

מצאתם עבודה בחו"ל, הודעתם לכל בני המשפחה והחברים, סגרתם קצוות ואת כל הפרטים הקטנים ועכשיו כל שנותר לכם הוא לארוז. אך מה כדאי לארוז ומה להשאיר מאחור? הנה כמה טיפים מועילים.

מעבר לחו"ל מלווה בהמון חששות והתרגשות, כאשר הפן הלוגיסטי תופס מקום מרכזי. מה לארוז ומה להשאיר מאחור זו אחת השאלות המרכזיות שעולות לאורך התהליך ולכן יש לתת להן מענה. לא פעם מומלץ להיעזר בחברה מקצועית אשר זהו תחום התמחותה, במיוחד אם זו לכם הפעם הראשונה. ניסיון מקצועי יכול לתת נקודת מבט שונה, לסייע לכם לראות את התמונה הגדולה ובאופן כללי – להקל עליכם.

פינוי הדירה – ניתן להסתייע בחברה מקצועית

להסתייע בחברת פינוי דירות זו פעולה די שגרתית ולכן רבים נעזרים בה, במיוחד כאשר רילוקיישן עומד על הפרק. חברה אשר מתמחה בתחום יכולה לסייע לכם בשלב הפינוי ולעזור לכם "להיפטר" מאותם חפצים שאינכם לוקחים אתכם, בין אם מדובר בפינוי החפצים לאתרי פסולת ובין אם במסירה לנזקקים. כמו כן לחברה מקצועית יש את כל הניסיון הדרוש על מנת להבטיח כי תהליך הפינוי יתבצע על הצד הטוב ביותר וישאיר אחריכם את הבית פנוי, מסודר ונקי.

מה אורזים?

בין הדברים החשובים אותם יש לארוז נמצאים בגדים ונעליים. עם זאת, אין צורך לקחת עמכם את כל הארון ולו רק בגלל שבגדים תופסים מקום רב. עליכם לברר האם ישנו קוד לבוש במקום העבודה החדש שלכם, מה שיכול לחסוך לכם מקום במזוודה. במידה ולא, בדקו מהו מזג האוויר במקום אליו אתם טסים וארזו כמה סטים שיספיקו לכם לשבוע – שבועיים הראשונים. לאחר מכן תוכלו לקנות בגדים בחנויות מקומיות.

פרטים נוספים אותם מומלץ לארוז: כלי רחצה הכוללים את כל שאתם משתמשים בו באופן קבוע לרחצה, היגיינה וטיפוח, תרופות, טלפון סלולרי, לפטופ, מטענים ושקעים, מסמכים חשובים כמו דרכון, ויזה, אשרת עבודה וביטוח כסף ואמצעי תשלום, ספרים בעברית ומיני פריטים אשר יסייעו לכם להעלות את המורל ברגעים קשים.

ומה משאירים מאחור?

על פי רוב, כאשר מדובר ברילוקיישן, החברה אשר מטעמה מגיעים ליעד אחראית על סידור המגורים ולכן אין צורך להביא אתכם ציוד כמו למשל רהיטים. סביר להניח שהבית החדש יכלול את כל מה שאתם צריכים, אולם כדי להיות בטוחים עליכם לבדוק זאת בטרם עת.

במידה והבית אינו מרוהט, שווה לבדוק את האפשרות של רכישת רהיטים במדינת היעד, כל עוד מדובר באפשרות זולה יותר משילוח. ברוב המקרים זו אינה המציאות והחברה דואגת לכל הפרטים. כך תוכלו לוותר על רהיטים, כלי אוכל, כריות ושאר הציוד אשר אינו נחוץ לכם. לגבי הציוד שנשאר מאחור: אותו יש למיין כאשר מה שאינכם רוצים לשמור מוטב למסור ומה שכן, לאחסן.

מעבר לחו"ל זו התחלה חדשה ומרגשת אליה יש להיערך בהתאם. אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר וליהנות מכל הטיפים אשר יסייעו לכם לעבור הכל בקלות ולעשות את הצעד הראשון בדרך לחיים החדשים שלכם.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ