רילוקיישן לאסיה - להכיר תרבויות שונות

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לאסיה - להכיר תרבויות שונות

העולם המערבי הבין זה מזמן כי יבשת אסיה היא זו העומדת בחזית העתיד הטכנולוגי, חברות ישראליות בפרט וחברות עולמיות בכלל בוחרות לקיים מערכות יחסים עסקיות עם מדינות המזרח. מבין המדינות הבולטות ניתן למצוא את סין ויפן, אשר משמשות כחלוצות בתחום ההייטק הן ברמת פיתוח התוכנה והן ברמת פיתוח החומרה. אסיה זכתה לשם עולמי לא רק בשל תעשיית ההייטק, אלא גם בתחומי ייצור הטקסטיל והמכוניות, נראה ששוק העבודה באסיה הוא רחב מאוד ומקיף תחומי עסקים מגוונים.

על אף הקשיים העלולים להתעורר בביצוע רילוקיישן לאסיה, ישראלים רבים מוצאים את דרכם לקשרי עבודה ומגורים ביבשת הרחוקה והקסומה. מעבר ליכולות הטכנולוגיות המרשימות של יבשת אסיה, חברות רבות בעולם בוחרות להעסיק עובדים במרכזי תמיכה, שירות לקוחות ומפעלים המייצאים את מוצריהם למדינות המערב.

אחת המדינות הבולטות לביצוע רילוקיישן בשנים האחרונות הינה סינגפור. סינגפור הינה רפובליקה בדרום מזרח אסיה המורכבת ממספר איים, על אף שטחה המצומצם היא אחת המדינות המובילות בזירה הכלכלית העולמית. הכלכה בסינגפור מושתת על סחר חופשי ומתמקדת בייצור טכנולוגיה, כימיקלים וביוטכנולוגיה, כמו כן סינגפור מהווה מרכז פיננסי וסחר מהותי לכלכלה העולמית.

האם משתלם לבצע רילוקיישן לסינגפור?

בשל אפשרויות העבודה הרבות, התרבות והנופים המדהימים וכן איכות החיים הגבוהה שמציעה סינגפור, נראה שכדאי לפחות לבחון את ההזדמנויות העומדות בפניכם במדינה זו. אולם, יש לקחת בחשבון כי עלויות המחייה בסינגפור גבוהות ולכן יש לברר מה הם תנאי העבודה המוצעים וכן, האם המעסיק העתידי ישלם עבור חלק מהוצאות המחייה כמו למשל: דיור, הוצאות תחבורה וכן ביטוח רפואי.

עלויות מחייה

שכר הדירה הממוצע נע בין 4,500-6,500 דולר במיקום טוב, אולם היצע הדירות גבוה ואפשרויות הבחירה מרובות. כמו כן, רוב המצרכים בסינגפור מיובאים ולכן עלות של סל קניות חודשי משפחתי נע בין 1,500-2,500 דולר. יחד עם זאת ניתן לחסוך בהוצאות התחבורה, שכן לסינגפור מערכת תחבורה יעילה ומדוייקת הכוללת רכבת תחתית ואוטובוסים, כל זאת יעלה לכם בממוצע 150 דולר לחודש.

מערכת החינוך בסינגפור

כיוון שהשפה המדוברת בסינגפור היא מנדרינית, הרי שתחוייבו לרשום את ילדיכם לבית ספר בינלאומי. שכר הלימוד בבית ספר כזה בד"כ אינו זול כלל ועיקר ועומד על כ-20,000 דולר בממוצע לשנת לימודים. אולם, בסינגפור קיימת קהילה יהודית המפעילה בתי ספר וגנים יהודים היכולים להוות אלטרנטיבה למערכת הלימודים הפרטית.

ביטוח ובריאות

מערכת הבריאות הפרטית בסינגפור נחשבת לאחת מהטובות בעולם וכוללת סטנדרט מערבי, אולם בהיותה פרטית יש לברר האם המעסיק העתידי יממן את עלויות הביטוח. במידה ולא, אנו בדיוידשילד מציעים ביטוח רפואי מקיף ושירות לקוחות הניתן במגוון שפות כולל עברית, הכיסוי הרפואי כולל מעטפת שירותים רחבה החל מביקור אצל רופא ועד אישפוזים ניתוחים ותרופות מרשם וכן רפואת ילדים. לפני ביצוע הרילוקיישן יש לוודא כי בחרתם את תוכנית הביטוח המתאימה עבורכם ועבור בני המשפחה ומצבכם הרפואי הנוכחי.

לסיכום, ביצוע רילוקיישן לסינגפור יכול להיות חוויה מרשימה וייחודית, אולם הוצאות המחייה גבוהות ויש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים לפני ביצוע הרילוקיישן. כמו כן, מומלץ לקרוא ולהשיג כמה שיותר מידע על אורח החיים וכן לרכוש ידע בסיסי בשפה המדוברת.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ