כל מה שצריך לדעת על פתיחת חברת סטארט אפ ורילוקיישן לארה"ב

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כל מה שצריך לדעת על פתיחת חברת סטארט אפ ורילוקיישן לארה"ב

בשל המצב הכלכלי והבטחוני ישראלים רבים חולמים על הצלחה מעבר לים. פירוש הדבר פעמים רבות הוא הקמת חברת סטארט אפ, צעד אשר כרוך במעבר לארצות הברית.

ארצות הברית נחשבת לבית עבור חברות הזנק בתחומים רבים החל מטכנולוגיה ועד תקשורת. ניתן להקים חברת הזנק במידה באמצעות הצגת כישרון או ערך ממשי.

מהי חברת סטארט אפ?

חברת סטארטאפ הינה חברה אשר מטרתה היא פיתוח רעיון או מוצר מסוים בתחום הטכנולוגיה, המחשבים או התקשורת. החל משנות ה-90 היה ניתן לראות חברות רבות אשר קמו כמו גוגל או פייסבוק והרוויחו סכומים רבים בשל רעיון חדשני.

מדובר בצוותים קטנים אליהם מצטרפים לאחר מכן עוד רבים כאשר צוות השותפים כולל מהנדס, איש תוכנה, איש שיווק ותוכן ואיש יזמות אשר תפקידו הוא לנהל את המהלכים של החברה לטובת גיוס משאבים.

השלב החשוב ביותר הוא גיוס משאבים

השלב החשוב ביותר בעת פתיחת חברת סטארט אפ הוא גיוס משאבים. מדובר באמנות לשמה וישנן חברות רבות המספקות את השירות הנ"ל תוך הצלחה רבה. כיום ניתן למצוא לא מעט משקיעים אשר מטרתם להעניק רווחים לחברות במטרה לקדם רעיונות של יזמים צעירים תוך השקעה במיזם מתוך הבנה כי מדובר במיזם בעל ערך משמעותי.

האם נדרשים כישורים מסוימים?

אותן חברות צריכות אנשים חדשים במטרה לקדם ולפתח את החברה מבחינה שיווקית ומבחינה כלכלית. גיוס אנשי שיווק יכול לקבוע את הצלחתה של החברה ולהקפיץ אותה קדימה.

בעת פתיחת חברה בארצות הברית, הרי תצטרכו לגייס אדם בעל יכולת שיווק גבוה למדי אשר יהיה ביכולתו להעביר את המסרים בצורה הטובה ביותר.

הקמת חברת סטארט אפ בארהב

חשיבות בניית התדמית העסקית

הנהלת החברה צריכה להקפיד כי הסימנים אשר ברצונה לשדר, כמו מקצועיות, סדר או יצירתיות, יהיו ללא רבב ולכן יש להשקיע מאמץ רב בניסיון לצמצם את החסרונות מחוץ לחברה על מנת שהחברה תראה במיטבה ומשקיעים .

הניירת ומסמכי החברה מעידים לאנשים מבחוץ אודות האיכות של החברה ולכן ארסנל זה חייב להיות מטופל על ידי אנשי מקצוע בקיאים בתחום.

הכנת סרטון תדמית עשויה להעביר את המסרים השיווקיים הנכונים ורצוי כי יהיו אלו מסרים המסייעים ליצירת התדמית היוקרתית. תכנון נכון של האני מאמין של החברה תוך גיוס הכספים במסגרת התקציב יוביל את החברה לתוצאות משמעותיות בתחום.

מה צריך לדעת על רילוקיישן לארצות הברית?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט יזמים צעירים אשר עושים רילוקיישן לארצות הברית במטרה לפתוח חברות סטארט אפ בתחומים שונים.

בשל גודלה, ניתן למצוא בארצות הברית מקומות רבים בהם שוכנים משרדים של יזמים צעירים, אך דווקא העיר לוס אנג'לס טומנת בחובה פוטנציאל רב. לוס אנגל'ס נחשבת לעיר השלישית בגודלה עבור היזמים לאחר עמק הסיליקון וניו יורק ומהווה עבור רבים את היעד הבא.

עלויות מחייה נמוכות: בעיר ניתן ליהנות מעלויות מחייה נמוכות יחסית בהשוואה למקומות כמו ניו יורק או עמק הסיליקון.

הקשר לקהילה היהודית

בלוס אנגלס ניתן למצוא קהילה יהודית גדולה למדי מחוץ לישראל. אותה קהילה משגשגת ומחפשת אחר הדבר הבא ומהווה קרקע אידיאלית ופורה ליזמים צעירים המעוניינים לנסות את המוצר שלהם.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ