שיחות טלפון מחו"ל לישראל - דרכים והמלצות

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> שיחות טלפון מחו"ל לישראל - דרכים והמלצות

אנשים רבים טסים בין מדינות ברחבי העולם למטרות שונות. הישראלים ידועים כעם שבאופן יחסי נמצא הרבה מאד במדינות אחרות. בין אם אלו נסיעות למטרות עבודה במסגרת רילוקיישן ועסקים ובין אם אלו נסיעות למטרות נופש וטיולים אנחנו נמצאים הרבה מעבר לגבול. בין אם מדובר על נסיעה קצרה של כמה ימים בלבד ובין אם מדובר על נסיעות ארוכות או אפילו מעבר לתקופות מגורים.

אם בעבר השהייה בחו"ל הייתה בחלקה סביב העובדה שאנחנו מתנתקים לחלוטין מכל מה שמתרחש בארץ על כל היתרונות והחסרונות שלו, הרי שכיום המציאות היא שונה לחלוטין. גם אם אנחנו לא נמצאים כאן זמן רב אנחנו מחוברים לחלוטין לכל מה שקורה פה, או לכל הפחות יש לנו את האפשרות המושלמת להשאר מחוברים כל הזמן.

היום אנחנו יכולים לדבר בכל עת ומכל מקום ולכל היותר זה קצת יעלה לנו.

אילו דרכי תקשורת קיימות וכמה זה יעלה לנו?

  • שימוש בסלולארי: אחת הדרכים הנפוצות יותר אך לא לחלוטין הכי כלכליות היא שימוש בסלולארי על מנת להוציא שיחות לישראל מחו"ל. למשתמשים בסלולארי יש שתי אפשרויות מרכזיות לעשות זאת. השניה זולה יותר ועדיין משתלמת רק במקרים מאד מסויימים. דרך אחת לעשות שימוש בחבילות השיחות חו"ל של ספק השיחות הסלולארי. לכל מפעיל יש חבילות חו"ל שונות שמתומחרות על בסיס כמות דקות. בדרך כלל מדובר על חבילות שהן כלל אינן זולות והאפשרות הזו היא בהחלט לא מהמשתלמות ביותר. אפשרות שניה והיא מתאימה למי שנוסע לפרק זמן ארוך או שיש לו יעד ספציפי אליו הוא מרבה להגיע היא ברכישה של כרטיס סים מקומי ושימוש דרכו. עלות השימוש תרד במחיר ותתומחר בהתאם למחיר המקומי, אבל יש לזכור שגם לכרטיס הסים יש עלות.
  • שימוש בספקים חיצוניים: ישנם ספקי תקשורת שונים המציעים חבילות אטרקטיביות ביותר, כאשר בנוסף לכך הן מספקות שירותים נוספים כמו הענקת מספר ישראלי למיקומים שונים בחו"ל, עלויות שיחה בהתאם לתמחור המקומי ועוד. ספקים אלה מספקים בדרך כלל מחירים גמישים מאד ומדובר על אחת האפשרויות אם לא האטרקטיבית ביותר, הן מבחינת העלות והן מבחינת השירות.
  • כרטיסי חיוג: דרך זולה יחסית לייצר שיחות קצרות וממוקדות המוגבלות במיקום. כרטיסי חיוג מאפשרים לייצא שיחות מחו"ל לישראל מטלפונים ציבוריים. משמעות הדבר היא שעל מנת להוציא שיחה צריכים למצוא טלפון ציבורי והאפשרות היחידה לייצר קשר היא באמצעות שיחה יזומה, מה שאומר שמבלי לקבוע מראש שעה ומיקום לא יוכלו אנשים אחרים להשיג אותנו בזמן שאחנו משתמשים רק בכרטיס חיוג.

לפני שטסים לחו"ל מומלץ מאד למצוא פתרון הולם שיוכל לשרת אתכם באופן הטוב ביותר, כזה שיתאים לאופי השהייה ולצרכים הפרטיים שלכם ובמקביל כדאי שיהיה חסכוני.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ