רילוקיישן לאוקראינה - כל מה שצריך לדעת

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לאוקראינה - כל מה שצריך לדעת

ישראלים רבים בוחרים לעשות מהפך ולצאת אל רילוקיישן למדינה זרה. אוקראינה היא אחת מהארצות אליהם נשלחים ישראלים רבים בעיקר לצרכי עבודה. אבל כיצד מתכוננים לרילוקיישן מסוג זה? הכנו עבורכם מדריך שלם לרילוקיישן לאוקראינה.

הסדירו את כל המסמכים – לפני הכל, חשוב להסדיר את כל המסמכים הדרושים לשהייה באוקראינה. בדקו שיש לכם את הויזה המתאימה לעבודה או ללימודים לפי החלוקה הבאה:

  • ויזת L: מתאימה לעובדים שעושים רילוקיישן
  • ויזת O: ויזה לאנשים העובדים בתחומי המדעים חינוך ואומנות
  • ויזת H1B: ויזה המתאימה לאנשים שביצעו רילוקיישן לתחומי ההוראה, ההייטק הרפואה עריכת דין ועוד
  • ויזות לבני המשפחה: בנוסף יש לדאוג לוויזות מתאימות לבני המשפחה במידה ומגיעים עמכם בני משפחה

חשוב לדעת כי לאוקראינה ישנה ויזה הניתנת אוטומטית לשלושה חודשים והיא ויזת תייר. אם אתם מעוניינים לעבוד בזמן השהייה באוקרינה עם ויזת תייר - תוכלו לבקש מהשגרירות ויזת עבודה.

הטסת חיות מחמד במסגרת רילוקיישן לאוקראינה

את חיות המחמד במידה ויש, חובה להטיס בכלוב טיסה ועם הכנות מוקדמות הכוללות בדיקה של חיית המחמד על ידי וטרינר, חתימה של וטרינר רשותי ואישורים על בריאות חיית המחמד. בארצות שונות יש להפקיד את חיית המחמד כשבוע במכלאה של המדינה על מנת שייבדק על ידי הווטרינרים של המקום.

עוד על אוקראינה בבלוג של דיודשילד:

רילוקיישן לאוקראינה - החשיבות שבידיעת השפה

אם אתם עוברים עם המשפחה לאוקראינה, חשוב לשים לב לידיעת השפה ויש להתחיל ללמוד אותה קצת לפני המעבר. יש להכין את הילדים למגורים במקום חדש ולבדוק את בתי הספר ומערכת החינוך באזור. חשוב להסדיר עם הרשויות המקומיות את רישומם של הילדים לבתי הספר.

באוקראינה ניתן לרשום את הילדים למוסדות החינוך הציבוריים בחינם. בדקו את סביבת מגוריכם. חשוב לבדוק היכן אתם ממוקמים. נסו לברר קצת על אופי השכונה, על תושביה, על רמת המחייה באזור, מרכזי קניות, תרבות ועוד.

ביטוח בריאות למבצעים רילוקיישן לאוקראינה

אל תשכחו לבטח את עצמכם ואת בני משפחתכם בביטוח בריאות בחו"ל. מערכות הבריאות באוקראינה שונות מאשר מערכות הבריאות בארץ, ויש לבטח את עצמכם ואת בני המשפחה על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר, החל מביקור רופא שגרתי ועד ניתוחים וטיפולי חירום. חברת DavidShield מציעה ביטוח בריאות לאוקראינה מהטובים, המשתלמים והבטוחים ביותר.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ