להשקיע בנדל"ן בארה"ב או באירופה?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> להשקיע בנדל"ן בארה"ב או באירופה?

לא מעט ישראלים, העוברים לארה"ב או לאירופה במסגרת רילוקיישן, רואים כי טוב לאחר כמה שנים ומחליטים להשתקע. בהחלט ניתן להבין אותם – המשכורות הגבוהות (בדרך כלל) ביחס לארץ, איכות החיים ויוקר המחייה עושים את שלהם וישראלים רבים מתמכרים לנוחות ומחליטים להישאר במדינה בו הם מתגוררים.

עבור אותם ישראלים, ואפילו עבור בני משפחותיהם שמתעניינים לגבי השקעות נדל"ן בחו"ל – כתבנו את המאמר הבא.

נדל"ן בחו"ל

היכן משתלם יותר להשקיע בנדל"ן, בארה"ב או באירופה?

כדי לענות לשאלה זו, כדאי לבחון היטב את המצב באירופה, ואת המצב בארצות הברית מכמה בחינות. יש לזכור שהשקעת נדל"ן היא השקעה שכדאי שתהיה רווחית, ועם תשואה של לפחות 10%.

חשיבות המצב באירופה ובארצות הברית חשובה לצורך החלטה היכן להשקיע. חשוב להשקיע בנדל"ן במקום בטוח ויציב. הכל על נדל"ן מניב בארצות הברית – במאמר הבא.

אירופה - חוסר יציבות

יבשת אירופה עוברת תהליכים לא כל כך טובים בעשור האחרון. נסקור חלק מתהליכים אלו:

  • התגברות האיסלם באירופה: כמות המוסלמים באירופה הולכת וגדלה. ייתכן שעוד עשור או שניים הם יהוו נתח משמעותי ביותר מאוכלוסיית אירופה. במצב זה יש סיכון שהמוסלמים ייקחו את השלטון במדינות אירופה בתהליך דמוקרתי, או בהפיכה אזרחית.
  • אחיזת דעא"ש באירופה: דעא"ש מתחיל להראות אחיזה גם באירופה, וביצע מספר פיגועי שנאה באירופה.
  • מצב כלכלי ירוד: אירופה לא שרדה מספר משברים כלכליים עולמיים. בניגוד לארצות הברית שהצליחה לשרוד ולהתאושש. יבשת אירופה סובלת משפל כלכלי.
  • הגירה שלילית של אירופאים אל מול הגירה חיובית של אפריקאים ומוסלמים: יבשת אירופה מנסה להיאבק במהגרים מוסלמים ואפריקאים המהגרים אל אירופה. למול הגירה זו, יש הגירה של אירופאים ליבשות אחרות, ומתחיל מחדש תהליך של הגירת יהודים לישראל או לארצות הברית. מאזן לא שוויוני זה עלול לשנות את פני היבשת כולה, ולהביא את יבשת אירופה להתרסקות ולשינוי צביון.

אמריקה - מקום של יציבות

אמריקה בטוחה יותר להשקעה. מחירי הנדל"ן באמריקה זולים בצורה משמעותית ממחירי הנדל"ן באירופה. נסקור את התחומים המראים את יציבותה של ארצות הברית:

  • שטח: אחת מהסיבות למחירי הנדל"ן הזולים בארה"ב היא העובדה של מדינות רבות, ובתים רבים להשקעה, יותר מאשר השוק האירופאי.
  • יציבות: יבשת אירופה מחולקת למדינות, בעוד בארצות הברית יש שלטון אחד יציב.

בארה"ב אין כרגע אחיזה של דעא"ש או תהליך של איסלמיזציה המסכן את היציבות של ארה"ב. בארה"ב אין מפלגות אנטישמיות, והרבה פחות גילוי אנטישמיות מאשר באירופה.

התאוששות ממשברים כלכליים: אמריקה הצליחה להתאושש ממספר משברים כלכליים.

עוד על ארה"ב באתר:

בסך הכל מצבם הכלכלי של תושבי ארצות הברית טוב הרבה יותר מהמצב הכלכלי של תושבי אירופה. מטבע הדולר נחשב יציב יותר לעומת מטבע האירו. יש לזכור שהדולר נחשב למטבע עולמי, לעומת מטבע האירו שהשימוש בו הוא בעיקר באירופה.

בטוח יותר להשקיע בנדל"ן בארה"ב

מספר הנפילות בפח, ברכישת נדל"ן בארה"ב נמוך משמעותית ממספר הנפילות בפח באירופה.

התשובה לשאלה האם להשקיע בנדל"ן בארה"ב או באירופה?

התשובה לשאלה, היא שהמצב של ארצות הברית יציב ובטוח, ולכן ארצות הברית בטוחה יותר להשקעה מאשר אירופה שנמצאת בתהליך של התדרדרות. קריסה עתידית של אירופה עלולה לסכן את השקעות הנדל"ן של הישראלים ביבשת.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ