מדיה חברתית - למה אנחנו כאן?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מדיה חברתית - למה אנחנו כאן?

איך הגענו לפעילות ברשת חברתית? כי היום מי שלא כאן לא קיים?
כן, אבל לא רק...


אנו חברה שעוסקת במתן שירות לאזרחים הנמצאים מחוץ למדינת המוצא שלהם, ישראלים שנמצאים מחוץ לישראל, אנשים שהחליטו לקחת הזדמנות ולמצות אותה, כאלו שעברו למדינה אחרת לצורך לימודים, עבודה, כשליחים, ולעיתים פשוט כי התאהבו במקום או באדם מארץ זרה (כמוכן שישנן עוד סיבות רבות).

אנו מכירים מקרוב את עולם הרילוקיישן, את ההרגשה לעבור למדינה אחרת, להעביר אליה את מרכז החיים, לייצר קשרים חברתיים חדשים, הרגלים חדשים, וגם את המרחק מהיום יום הרגיל ומהסביבה שלנו, המשפחה, החברים, החברה מהלימודים, החברה מהמילואים וכל מי שסובב אותנו.

באופן טבעי, לקוחותינו הינם צרכנים של רשתות חברתיות. העולם כבר לא גדול כשהיה בעבר (נסו ללכת ברגל מנתב"ג לתאילנד ונדבר שוב על המשפט הזה) והרשתות החברתיות מאפשרות למי שנמצא במומבי, בלונדון, או הונג קונג להיות בקשר יומיומי שוטף עם החברים מהארץ, כאילו הוא יושב משרד ליד או בעיר שכנה.

אלמנט מרכזי - השירות ללקוח

לאורך השנים הצבנו לעצמנו את תחום השירות ללקוח כאלמנט מרכזי בו מושקעים מאמצים, כוח אדם, חשיבה, משאבים, וסביבו נכרכים שירותים, מאמצים עסקיים, קמפיינים ו-BTL. מתוך ההבנה שכחברת ביטוח רפואי בחו"ל אנו פוגשים את לקוחותינו ברגעים אינטימיים, לעיתים מהקשים שידעו, חרטנו על דגלנו מחוייבות - אנו נהיה עבורכם זמינים מיד בכל שעה בעולם - זו אחת מהדרכים שלנו להעניק בטחון ללקוחותינו.

הרשתות החברתיות מאפשרות לנו יתרון משמעותי, באמצעותן אנו יכולים להגיע ולהאזין ללקוחותינו בכל מקום בעולם, עמודי החברה ברשתות הרחיבו עבורנו את היכולת למצוא פתרונות להיות נגישים עבור ועוקב בכל שעות העבודה אחר פניות מלקוחותינו דרך הרשתות השונות, אנחנו כאן למענכם, נשמח להאזין ולתת מענה מיידי לכל פנייה.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף כחברים לעמוד הפייסבוק שלנו: http://www.facebook.com/Mydavidshield
וכן לעקוב אחר חשבון הטוויטר של החברה: https://twitter.com/DavidShieldIL


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ