למי מתאים לעבוד בחו"ל?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> למי מתאים לעבוד בחו"ל?

כל מי שטס כדי לגלות את העולם הגדול ורוצה "לתפוס אמריקה" , לנגוס בתפוח הגדול כמו בכל מקום אחר בעולם, יפעל על פי שתי אופציות אפשריות: הראשונה היא לטוס לחו"ל לבית של קרובי משפחה או חברים ואפילו להתחיל לבסס חיים בדירה שכורה, ומשם מתוך המידע הפנימי ,לאתר את העבודה. הדרך השניה היא לערוך סקירת משרות עוד מהארץ, ואולי אפילו לטוס לחו"ל ולהשיג עבודה בחו"ל באמצעות חברות השמה ולוחות דרושים. בעבודות הנפוצות אצל צעירים מדובר בפרויקטים אשר דורשים שהות בחו"ל על פי הויזה הסטנדרטית, לדוגמה - בארצות הברית מדובר על כחצי שנה.

עבודות הדורשות יכולת פיסית - האם הן מספקות יותר כסף?

דיג באלסקה, עבודות קידוח בנפט, כריית פחם, עבודות תוך כדי צלילה, הובלת דירות וכדו' אלו רק חלק מהעבודות המוצעות לאנשים מכל העולם שיש להם ויזת עבודה ושהיה במקום. העבודות הדורשות יכולת גופנית המוצעות בחו"ל אינן מתאימות לכל אחד ואחת, אולם מדובר בדרך כלל בפרויקטים שטומנים בחובם תמורה כספית לא קטנה.

רילוקיישן - לעבור עם כל המשפחה

איתור של תפקיד בחו"ל יכול להתחיל עוד בארץ. מי שמוצע לו קידום בעבודה בדמות רילוקיישן, השיג כבר את חצי הדרך, ומי שרוצה לעסוק באותו מקצוע שיש לו, רק בחו"ל - כמו למשל שפים מדופלמים, אנשי כספים ומנהלי עסקים, מאבטחי אישים, עורכי דין, ביולוגים חוקרים ועוד - רצוי לבנות את המסלול מראש, ולו רק כדי לדעת לכמה זמן להשיג את ויזת העבודה וגם ביטוח בריאות בחו"ל.

מעבודה בקניונים - לטיול בקניונים

חודשי החגים כמו הכריסטמס למשל הם הזדמנות נפלאה להרוויח רווחים נאים. הם אינם דורשים ציונים גבוהים בלימודים או נתונים אחרים מלבד אישיות כריזמטית שיכולה להפיק בסופו של יום רווחים גדולים מאוד לא רק להם עצמם, אלא כמובן גם לבעלי העגלות בקניונים שמוכרים באמצעותן ציורי שמן או מוצרי ים המלח.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ