רילוקיישן להולנד - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן להולנד - המדריך המלא

אמסטרדם היא אחת הערים התוססות והצבעוניות באירופה ושמה הולך לפניה. תושבים רבים, הן בתוך אירופה והן מחוץ לה מעוניינים לבצע רילוקיישן להולנד. זאת משום שאסטרדם נחשבת לאחת מן הערים האירופאיות האטרקטיביות ביותר וגם אין צורך מחייב בידיעת השפה על מנת לבצע רילוקיישן להולנד. הולנד מציעה מגוון רחב של משרות והתמחויות בתחומים נרחבים כגון: אקדמיה, אמנות, מוסיקה, תעשייה וניהול, הנדסה ומחשבים.

על מנת לבצע רילוקיישן להולנד, ניתן לעבוד בחברה אשר מתנהלת מול הולנד ושיכולה לספק קרקע יציבה למעבר ועבודה. אולם, גם אם אין אתם עובדים בחברה כזו ועדיין מעוניינים לבצע הגירה להולנד, הרי שתוכלו לעשות זאת בקלות אם בידכם דרכון אירופאי.

רילוקיישן להולנד ולאמסטרדם

מידע חשוב על שכר וזכויות לפני ביצוע רילוקיישן להולנד

בעלי דרכון אירופאי יוכלו להנות מזכויות והטבות סוציאליות כשאר האזרחים במדינה. אולם גם בעלי מקצוע ייחודיים שאין בבעלותם דרכון אירופאי, יכולים להגיש בקשה לאשרת שהייה ועבודה בהולנד, ואף לקבל הטבות והקלות במס של עד 30% למשך שנתיים.

השכר השנתי הממוצע בהולנד עומד על 90,000 אירו וכולל תנאים סוציאליים כגון דמי מחלה וחופשה. קיים ביטוח רפואי מטעם המדינה, כך שתאלצו לוודא כי המעסיק שלכם מוכן לשלם עבורכם את עלות הביטוח הרפואי. עם זאת, רוב הסיכויים שתצליחו למצוא פרנסה אשר תכלכל אתכם היטב.

למרות הביטוח הרפואי שמציעה המדינה, ביטוח זה משמש את האזרחים במדינה, כך שאם אין בידכם דרכון אירופאי, הרי שתאלצו לרכוש פוליסת ביטוח רפואי לחו"ל המתאימה לביצוע רילוקיישן. פוליסת ביטוח רפואי תכסה את ההוצאת הרפואיות, מפגשים עם רופאים ואישפוזים במקרי חירום- לכן בטרם היציאה מהארץ, כדאי לוודא כי רכשתם פוליסה המתאימה עבורכם ועבור משפחתכם.

רילוקיישן להולנד - עלויות מחיה ומגורים

שכר הדירה באמסטרדם נע בין 900-1200 אירו, אך הדבר תלוי בגודל הדירה, בריהוט וכמובן במיקום. ניתן למצוא דירות זולות יותר באזורים חיצוניים יותר לעיר אמסטרדם, בדומה לכל עיר גדולה ואורבנית. כל מי ששוקל ביצוע רילוקיישן להולנד צריך לקחת בחשבון ששכר הדירה לא ממש שונה משכר הדירה בתל אביב.

סל הקניות עומד על סך 600 אירו בחודש, כך שאם מסכמים את סך ההוצאות ניתן להגיע לעלות מחייה של 1800 אירו לחודש, באם אתם בוחרים להתנהל ברגל או על ידי אופניים. אולם חשוב לדעת כי עלות התחבורה הציבורית עומדת על 200 אירו לחודש. דבר אשר יכול להעלות את הוצאות המחייה וזה שיקול משמעותי בשאלה האם לבצע רילוקיישן להולנד.

לסיכום, ניתן להבין כי רילוקיישן להולנד יכול להיות בחירה חכמה.עם זאת יש לשקול את עלות הוצאות המחייה בהתאם לגובה המשכורת הצפויה עבורכם. כמובן שמומלץ לוודא את כל הפרטים הכספיים מבעוד מועד וטרם היציאה מהארץ.

צריכים עוד מידע בנושא? זקוקים לביטוח רפואי מקיף לרילוקיישן להולנד? צרו עמנו קשר


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ