איך נראית סוכה בחו"ל?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> איך נראית סוכה בחו"ל?

תקופת החגים היא תקופה מיוחדת במינה עבור העם היהודי בעל המסורת המפותחת וארוכת השנים. בתקופת החגים אנחנו מבלים עם המשפחה, החברים ועם האנשים היקרים לנו. תקופת החגים, לרבות הארוחות הרבות בה, "מכריחה" אותנו להפגש, להתקשר אחד לשני ולזכור שבשגרת החיים המהירה צריך לפעמים גם לעצור הכל וליהנות בחברת המשפחה והחברים שלנו.

ומה עם מי שנמצא בחו"ל?

עבור מי שנמצא בחו"ל, בין אם במסגרת רילוקיישן לצרכי עבודה, לימודים או כל סיבה אחרת, מדובר בתקופה חגיגית גם כן, אך עם זאת מדובר בתקופה בה היעדר המשפחה, החברים מהארץ וההרגלים הישנים שאימצנו הופכים לבולטים יותר. בתקופה זו רבים מהמתגוררים בחו"ל מגיעים לביקור בארץ, לבקר את ההורים, האחים, הסבים והסבתות וכמובן גם את החברים, אך לא לכולם יש זמן ויכולת לעשות זאת.

הודות לטכנולוגיה המודרנית ניתן לתקשר האחד עם השני בקלות יחסית, לראות את היקרים לנו ולשמוע את קולות בני המשפחה בעזרת לחיצת כפתור אחת. הבעיה היא, שלא תמיד יש זמן או אפשרות לעשות זאת, בעיקר בגלל הבדלי השעות והעומס התמידי.

בכדי שתוכלו ללוות את בני משפחתכם תמיד, גם מבלי ליצור קשר יומי, החלטנו בדייוידשילד לאפשר לכם לשתף אותנו בתמונות מתוך חיי היום יום שלכם, תמונות שיעזרו לבני המשפחה והחברים לראות אתכם בכל פעם שירצו. בכל חודש, התמונות הטובות ביותר יוצגו כתמונה הראשית בדף שלנו, כאשר 12 התמונות האהובות ביותר יאוגדו יחד ללוח שנה שיחולק ללקוחות החברה. כך בני משפחתכם יקבלו תמונה שלכם, כחלק מלוח שנה שילווה אותם בכל יום.

אנו נעלה את אפליקציית התמונות כבר בקרוב. בינתיים אנו מזמינים אתכם להתחיל ולשתף אותנו בתמונות מתוך חיי היום יום והשגרה שלכם בדף הפייסבוק שלנו.

אז שיהיה לנו חג שמח ונפגש לאחר החגים,
איתי


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ