עבודה לישראלים ביוון

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> עבודה לישראלים ביוון

אין זה סוד כי יוון נחשבת לאחת היעדים הפופולאריים עבור ישראלים. זאת בשל חופיה המרהיבים, האוכל המשובח, הטיולים ברחבי האיים וכמובן הקרבה לארץ. יוון, שמהווה מודל היסטורי חשוב שם הומצא התיאטרון, התפתחה הדמוקרטיה וצמחה האדריכלות, מביאה אליה תיירים מכל העולם להיחשף לתרבות, נופים יוצאי דופן ואוכל בריא.

אז מהן הסיבות שישראלים מחפשים עבודה ביוון?

  • מיקום: בשונה ממקרים של הגירה לארה״ב וקנדה, אליהן לא פשוט להגיע לביקור מישראל ולהיפך, שכן מדובר בטיסה ארוכה ויקרה מאוד, הסיפור ביוון הרבה יותר פשוט. לא רק שמדובר בטיסה קצרה במיוחד, כרטיסי הטיסה זולים בהרבה, מה שמאפשר לבקר משפחה וחברים לעתים קרובות יותר בהשואה למדינות אחרות. אין צורך לתכנן מסע שלם, אפשר פשוט ״לקפוץ לביקור״ לכמה ימים ולחזור לשגרה.
  • מנטליות: זה לא חדש שיש מקומות בעולם בהם לישראלים קצת יותר קשה להשתלב מבחינה תרבותית וחברתית. יוון מאוד דומה לישראל באווירה הים תיכונית וגם האנשים חברותיים, חמים ובקלות אפשר להתחבר וליצור קשרים חברתיים ועסקיים.
  • מזג אוויר: ישראלים שמבצעים הגירה לאירופה, ארה״ב וקנדה, מנסים להתמודד עם החורף הלא פשוט ועם הקור שפוקד אותם למשך תקופה ארוכה, חורף ששונה לחלוטין ממה שהתרגלו אליו בישראל. מבחינת מזג האוויר, יוון דומה לישראל, כך שלישראלים הרבה יותר קל להתאקלם בה.
  • יוקר המחיה: אם באנגליה, שוויץ ואירלנד קשה מאוד לבנות את עצמנו מבחינה כלכלית בשל יוקר המחיה, ביוון המחיה זולה ולכן למרות שהשכר לרוב נמוך יותר בהשוואה למדינות אחרות באירופה, עדיין ניתן לשמור על רמת חיים גבוהה ובמקביל לחשוב על העתיד.

בשנים האחרונות, אל יוון מגיעים ישראלים למטרות רילוקיישן שמעוניינים לעבוד בה, להרחיב אופקים ולמנף את הקריירה שלהם למקומות נוספים.

עבודות לישראלים ביוון

יוון מציעה אינספור חופים מדהימים והיא נחשבת למקור הכנסה מצוין עבור ישראלים. אמנם יוון הייתה על סף פשיטת רגל, אך עדיין מגיעים אינספור תיירים לאיי יוון, מה שמעיד ככל הנראה על עתיד חיובי יותר.

רוב המשרות המוצעות ביוון חופפות לעולם התיירות בשל כמות התיירים הגדולה שפוקדת את המדינה מדי שנה. חלק מהחברות ידאגו לכם למגורים ולתנאים טובים, חשוב שתבדקו לעומק גם את נושא הביטוח הרפואי לחו"ל כחלק מהתנאים שיתנו לכם כחלק מהעבר ליעדכם החדש. ניתן להשתלב גם במשרות ניהוליות, חברות אחזקה מקומיות, מחשבים, תמיכה ואינטרנט. בנוסף, יוון מציעה מגוון אפשרויות להשכלה בתחומים רבים: לדוגמא מנהל עסקים, משפטים, פסיכולוגיה, פילוסופיה, היסטוריה, אמנות, שיווק ועוד.

רילוקיישן ליוון - חשוב לבדוק

בין אם אתם מעונינים לשפר את רמת החיים שלכם, לבנות קריירה או ללמוד ביוון, כדאי לבדוק את תנאי ההשתכרות בהשוואה לעלויות המחייה ולבחון את נושא המיסים. במידה ומעורבים ילדים בתמונה כדאי לבצע השוואה בין מוסדות חינוכיים ולימודיים. בדקו גם את האזור שבו אתם מעוניינים לגור, הפעילויות ושאר השירותים אשר חיוניים לניהול אורח חיים מסודר. ישראלים שמגיעים לעבוד ביוון זקוקים לויזת עבודה או לאשרת שהייה וכמובן אין לפסוח על ביטוח בריאות לחו"ל איכותי ויסודי שיאפשר לכם לבצע בדיקות, להגיע לביקורי רופא, מימון לתרופות, ימי אשפוז במידת הצורך ועוד.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ