אז למה באמת כדאי ללמוד בחו"ל?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> אז למה באמת כדאי ללמוד בחו"ל?

צעירים רבים מגיעים לנקודה שבה הם מוצאים את עצמם עסוקים בשאלה: האם כדאי לפנות לנתיב לימודים באחד ממוסדות הלימודים בארץ או להיות סטודנטים בחו"ל? אכן, מדובר על שאלה גדולה שכדאי לבחון במלוא תשומת הלב, ועם התעמקות בה מגלים רבים כי הלימודים בחו"ל קוסמים ומגלמים בתוכם לא מעט יתרונות. כך, יותר ויותר סטודנטים ישראלים עושים את המעבר אל מדינה חדשה, מגלים שפה חדשה, תרבות חדשה ונהנים לימודים מעשירים.

חוויה סטודנטיאלית שונה ומאתגרת

אז מה קוסם לרבים לעבור לחו"ל ולהתחיל את לימודיהם דווקא במדינה אחרת? החוויה הסטודנטיאלית בארץ הינה חוויה שונה מאד מזו הנוכחת במדינות אחרות בחו"ל. ישראלים רבים חוזרים נשכרים אחר תקופת הלימודים ומספרים על תקופה מאתגרת ושונה שדרכה הם לא זכו רק בתכנית לימודים שהעשירה את עולמות התוכן שלהם ופתחה אותם לערוצים חדשים, אלא על תקופה בה הם הפכו עצמאיים יותר ובעיקר רכשו חברים חדשים ממקומות שונים בעולם. בעוד בארץ המון סטודנטים ישראלים גרים עם הוריהם לאורך התקופה הסטודנטיאלית, הלימודים בחו"ל פותחים צוהר לחיים כאינדיבידואלים בוגרים המנהלים אורח חיים עצמאי לכל דבר.

לומדים בחו"ל ומשפרים את השפה האנגלית

השפה האנגלית היא כיום כוח משמעותי לא רק בתחום של לימודים, אלא גם בכל הקשור לענף התעסוקה הדורש לא אחת בעובדים הדוברים אנגלית רהוטה. הלימודים בחו"ל מאפשרים לא אחת לשפר את השפה האנגלית פלאים, כך שמעבר לכך שאתם לומדים בחו"ל ונהנים מחוויה עשירה ויוצאת דופן, אתם גם זוכים מחדש בשפה שימושית שיכולה לשרת אתכם בתחנות רבות בחייכם. במדינות דוברות האנגלית מובן שכל השיח והלימודים מתנהלים באנגלית, אך גם במדינות אחרות אתם עתידים ללמוד באנגלית דרך תכניות הלימוד הבינלאומיות וכך לשפר את השפה.

לימודים בחול בתחום הנדלן

נחשפים לתרבות חדשה, יוצרים חוויות חדשות

את כל הילדות שלכם וחלק נכבד מחייכם הבוגרים העברתם בישראל האהובה והיקרה. התרבות המוכרת לכם כיום היא תוצר של גדילה והתבגרות המבוססים על שורשי התרבות הישראלית. כמה פעמים יצא לכם להיות בחו"ל ולהתרגש משפה חדשה שאתם שומעים, להתרגש מנימוסים והרגלים של מקומיים ולהתמכר לקצב של עיר זרה בה אתם מבקרים? כשאתם לומדים בחו"ל אתם נחשפים לתרבות חדשה ושונה מזו המוכרת לכם, ודרכה אתם צוברים חוויות חדשות שיצטרפו אל פס קול חייכם.

בארץ? פסיכומטרי. בחו"ל? Tofel:

אז מה נדרש מכם על מנת ללמוד בחו"ל? אלו שכבר התעניינו בעבר בלימודים בחו"ל מדועים לכך שצריך לצלוח את מבחן TOEFL שמטרתו לאמוד את סיכויי ההצלחה שלכם בלימודים האקדמיים. המבחן בנוי מכמה פרקים שונים שמטרתם לבחון את הרמה שלכם בשפה האנגלית. בארץ לא אחת מבקשים ציון פסיכומטרי כתנאי סף לכניסה ללימודים באוניברסיטאות והמכללות, אך עבור קורסים שונים כמו לימודי נדל"ן או קורסי העשרה לא תזדקקו לציון שכזה. מנגד, אם ברצונכם ללמוד בחו"ל, תמיד יהיה עליכם להוכיח את היכולות שלכם דרך מבחן ה-TOEFL.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ