רילוקיישן לדרום אפריקה - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לדרום אפריקה - המדריך המלא

רילוקיישן לדרום אפריקה נראית לנו כמשהו קסום במיוחד, ובצדק: ספארי חיות, פינגווינים, ונוף מרהיב כמותו לא ראיתם מעולם – כל אלה ועוד הופכים את דרום אפריקה ליעד נחשק במיוחד - גם עבור תיירים וגם עבור מי שמתכנן לעבור למדנה במסגרת רילוקיישן או אפילו מעבר קבוע. אז מה צריך לדעת על רילוקיישן לדרום אפריקה? לפניכם מספר פרטים חשובים.

כדאי לקבל גם רקע כללי - רילוקיישן לאפריקה

תקשורת והפרשי שעות

שעון דרום אפריקה מאחר בשעה אחת את שעון ישראל, כך שתוכלו לשוחח עם מכריכם בשעות סבירות לחלוטין ובזמנים נוחים.

רילוקיישן לדרום אפריקה - אפשרויות התעסוקה

דרום אפריקה היא מדינה הנמצאת בתהליך התפתחות טכנולוגי מואץ בשנים האחרונות. יותר ויותר ישראלים וחברות בינלאומיות מחליטות להשקיע בנדל"ן בדרום אפריקה, וכן לפתוח עסקים וסניפים מקומיים של תאגידים עולמיים במדינה. היתרון בדרום אפריקה הוא שמרבית האוכולוסיה דוברת אנגלית, שהיא שפה רשמית במדינה, ולכן ניתן להשתלב בקלות במסגרת רילוקיישן לדרום אפריקה, מכיוון שאנו כבר יודעים את השפה.

בדרום אפריקה ניתן למצוא עבודה במגוון רחב של תחומים - החל מעבודות לצעירים אחרי צבא כמו אבטחה, מכירות, הקמת תשתיות תקשורת ועוד, ועד לעבודה בתחומי הפיננסיים והטכנולוגיה ועוד.

עלות המחייה זולה משמעותית ביחס לישראל ואנשים בעלי השכלה אקדמית גבוהה מתוגמלים הרבה יותר, באופן יחסי, לעומת ישראל. על כן, רילוקיישן לדרום אפריקה מהווה הזדמנות נהדרת לעבוד בארץ אחרת, להכיר תרבות ארגונית אחרת ואף לחסוך כסף.

רילוקיישן לדרום אפריקה - תחבורה ציבורית לעומת אמצעי תחבורה פרטיים

בדרום אפריקה קיימים אוטובוסים, טיסות פנים ורכבות. הרכבת הינה איטית יותר מהאוטובוסים, ולכן, לעיתים מומלץ שלא לבחור בה. בכל הנוגע לאוטובוסים – קיימות שלוש חברות אוטובוסים עיקריות. בנוסף, ישנן גם מספר חברות אוטובוסים קטנות יותר, המגיעות אל שלל היעדים התיירותיים שבמדינה. בשל שטחה העצום, הדרך הטובה ביותר להגיע במהירות ובקלות אל ביתכם החדש, הינה באמצעות רכב קנוי או שכור, בייחוד לאור העובדה שהכבישים סלולים להפליא ובמצב טוב מאוד. אלה מביניכם שעדיין לא בטוחים בכל הנוגע לרילוקיישן לדרום אפריקה ומעוניינים לטייל במדינה יוכלו להיעזר בטיסות הפנים, על מנת להגיע אל יעדיכם בזמנים קצרים יותר.

ביטוח רפואי במסגרת רילוקיישן לדרום אפריקה

כאשר מתכננים רילוקיישן לדרום אפריקה, או כל שהות שהיא לא קצרה במיוחד במדינה – חשוב לדעת כי ביטוח רפואי מתאים הינו הכרחי. מערכת הבריאות בדרום אפריקה אינה מתקדמת במיוחד, בטח בהשואוה לישראל ומדינות מערביות אחרות. עליכם להיות ערוכים לכך ולקחת את כל התרחישים האפשריים בחשבון. בכל מקרה, מומלץ לרכוש ביטוח רפואי לישראלים בחו"ל שיכסה אתכם לכל מקרה.

למידע נוסף על ביטוח רפואי בדרום אפריקה


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ