עושים רילוקיישן לקנדה? סקירת שוק העבודה במדינה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> עושים רילוקיישן לקנדה? סקירת שוק העבודה במדינה

אנשים אשר מבקשים להגר לקנדה עושים זאת על בסיס מסלול הגירה מקצועי. ממשלת קנדה מפרסמת אחת לתקופה רשימת מקצועות נדרשים . עבודה בקנדה אינה רק עבודה במקצועות אקדמאיים, אלא במקצועות הדורשים הרשמה ללימודים או התמחות במוסדות על תיכונייים. לעיתים מדובר על מקצועות כפיים כגון רצפים או נגרים.

מדוע מחפשים בקנדה עובדים לעבודת כפיים?

עבודה בקנדה הכוללת עבודת כפיים נחשבת מבוקשת בשל העובדה כי קנדה מעניקה לאזרחים אפשרות לרכוש השכלה. בשל כך, רבים מבוגרי התיכון מוצאים את הדרך לאקדמיה או למוסדות על תיכוניים המתמחים בתחומי לימוד שונים כגון טכנולוגיה.

הגירה על בסיס מקצועות עצמאיים

בעלי מקצועות עצמאיים יכולים להשתלב בקנדה בתחומים כמו ספורט, תרבות או ניהול חווה, זאת בהתאם לתרומה המשמעותית שלהם לחיי התרבות בקנדה או לאפשרות של רכישת חווה. על מנת להגדיל את הסיכוי להגירה על בסיס מקצועות עצמאיים, על המועמדים להיות עצמאיים בתחומי תרבות או ספורט וכן בעלי ניסיון בניהול חווה.

עבודה בקנדה

מהן הדרישות להגירה?

הזכרנו את העובדה כי קנדה פותחת את השערים עבור המהגרים, אבל ישנם מספר פרמטרים ששלטונות ההגירה בקנדה אינם מתפשרים עליהם כמו השתלבות בחברה ובכלכלה המקומית, עליהם הרשויות נותנות דגש. בשל כך, קנדה מחייבת את המהגרים להפגין שליטה בשפה האנגלית או הצרפתית על מנת להשתלב בעבודה.

הישראלים משתלבים היטב בקנדה

אותה דרישה מביאה לכך כי רבים מהמקצועות המבוקשים בקנדה כמו מורים או אחיות מעוניינים לבצע הגירה לקנדה מישראל ובעלי יתרון משמעותי על פני אנשים שאינם מפגינים שליטה בשפה האנגלית.

יש לכם מקצוע נדרש? עליכם לעבור הערכת זכאות

במידה ונמצאתם בעלי מקצוע נדרש, הרי עליכם לעבור להערכת זכאות. הערכת זכאות מתבצעת על ידי מספר גופים או ארגונים אשר תפקידם לקבוע כעי ההכשרה וניסיון העבודה שלכם רלוונטים למקצוע. הערכת זכאות נחשבת לשלב חשוב מאד בקבלת ויזה לקנדה. לצורך כך יש מספר מסמכים אשר עליכם להגיש:

  • הוכחה על העסקה בתשלום
  • הוכחה ממקום העבודה
  • תארים

מעונייינים להגר לקנדה? היעזרו באנשי מקצוע

מעבר למקום חדש תמיד מעורר לא מעט ספקות והתעסקות רבה עם מסמכים אשר רבים מאיתנו אינם בקיאים בפרטים הקטנים הרשומים בהם ועשויים לא לקרוא את האותיות הקטנות וכתוצאה מכך לפספס דברים חשובים.

במידה והנכם מתכננים להשתלב במסגרת עבודה בקנדה כחלק מרילוקיישן, הרי גם אם מקום העבודה מובטח לכם, ישנם לא מעט סידורים שעליכם לעשות ולכן ההמלצה היא להסתייע בשירותיהם של בעלי מקצוע. יש לזכור כי עליכם להגיש מספר רב של טפסים וכן ההתעסקות עם הבירוקרטיה עשויה להיות מתישה לעיתים ולכן אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום יכולים לזרז את ההליך ולאפשר לכם להשתלב בעבודה בצורה מהירה וללא דאגות.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ