ויזת סטודנט לקנדה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ויזת סטודנט לקנדה

קנדה היא המדינה הצפונית ביותר ביבשת אמריקה, מצידה האחד היא גובלת עם ארה"ב ומצידה השני היא גובלת ביבשת אלסקה. לקנדה נופים רבים והיא ארץ ירוקה, בעלת יערות וימות גדולים, אחד המקומות התיירותיים ביותר מבחינת נופיה, הוא הרי הרוקי המרשימים. פרט לנופיה, קנדה ידועה באורח החיים הגבוהה שהיא מציעה לתושביה וכמו כן גם בכלכלה החזקה שהיא מייצרת.

קנדה מחולקת לעשרה מחוזות המתנהלים באופן עצמאי, הגדול שבהם הוא אונטריו. בקנדה ישנן שתי שפות מדוברות, האחת היא אנגלית והשניה צרפתית, המדוברת בעיקר במחוז קוויבק. חלק מהאוניברסיטאות מאפשרות לימודים הן בשפה האנגלית והן בשפה הצרפתית וניתן לבחור באיזו שפה ללמוד. במידה ואתם עוברים לקנדה במסגרת רילוקיישן או בכלל, יש כמה דברים שחשוב לדעת.

ללמוד בקנדה

מוסדות הלימודים בקנדה נחלקים לשני סוגים: אוניברסיטאות וקולג'ים, אולם יש לשים לב כי הלימודים בקולג' מקנים תעודות מקצעויות, לעומת לימודים באוניברסיטה המקנים תואר. מומלץ לבחור את מוסד הלימוד בהתאם לצרכים שלכם ולפי הכיוון הקרייריסטי בו אתם מעוניינים.

על מנת להגיש בקשה להתקבל ללימודי תואר ראשון בקנדה, יש צורך לשלוח את גיליון ציוני תעודת הבגרות לאוניברסיטאות ולקולג'ים, כמו כן, שיטת הניקוד בקנדה שונה ואיננה כוללת ממוצע מספרי, כי אם אותיות- כאשר הציון הגבוה ביותר הוא A.
ניתן לבדוק מה יהיה ממוצע הציונים שלכם על ידי בדיקה של המרת הממוצע הישראלי לזה הקנדי ועל ידי כך לבדוק האם אתם עוברים את תנאי הסף לקבלה ללימודים אקדמיים.

תנאי נוסף שיש למלא על מנת להתקבל לאוניברסיטאות בקנדה הוא מעבר של מבחן ה-TOFEL, מבחן זה בוחן את רמת האנגלית ויקבע האם יש בידיכם את היכולת ללמוד ברמת לימודים אקדמיים בשפה האנגלית.

אישור לימודים ומחייה

במידה ואינכם תושבי קנדה, הרי שתזדקקו להוציא ויזת סטודנט. על מנת להגיש את הבקשה לקבלת ויזת סטודנט לקנדה, ראשית עליכם להשיג את אישור הלימודים מהמוסד האקדמי אליו התקבלתם. נוסף לטופס אישור הקבלה ללימודים תאלצו להציג מסמכים המציינים את מצבכם הכלכלי והמעידים על יכולתכם לממן את הלימודים. כמו כן, תצטרכו לעבור ראיון בשגרירות קנדה על מנת לקבל את האישור הסופי להוצאת ויזת הסטודנט.

משך זמן ההוצאה של ויזה לקנדה אורך מספר חודשים ולכן יש לוודא כי התחלתם את תהליך הוצאת הויזה מספיק זמן מראש לפני הטיסה. ויזת הסטודנט מאפשרת לא רק לימודים ואישור שהייה, אלא גם משמשת כאישור עבודה במדינת קנדה, אך זאת תחת מגבלה של עד 20 שעות עבודה. בצורה כזו ניתן לשלב בין לימודים ובין עבודה.

על מנת לקבל אינפורמציה נוספת בנוגע לאפשרויות לימודים והוצאה ויזה לקנדה מומלץ להכנס לאתר הרשמי של ממשלת קנדה http://www.cic.gc.ca/ ולקרוא עוד על תהליך המעבר למדינה זו.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ