כך תתכוננו נכון לראיון בשגרירות ארה"ב ותקבלו ויזה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כך תתכוננו נכון לראיון בשגרירות ארה"ב ותקבלו ויזה

הוצאת ויזה נשמעת כמו הליך בירוקרטי פשוט, אבל תופתעו אולי לגלות שלא תמיד קל לקבל ויזה כזו, וישנן לא מעט פעמים בהן הפונים מקבלים דחייה. כל הטיפים שיעזרו לכם לקבל תשובה חיובית והיתר כניסה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – במאמר שלפניכם.

בריאיון עם הקונסול – השתמשו בשפת גוף נכונה

אמנם ההשפעה המרכזית על דעת הקונסול נוגעת לטופס שמילאתם מבעוד מועד, אך גם הרושם הראשוני שנוצר בראיון הקצר שתקיימו בשגרירות ארה"ב עשוי לחרוץ את הדין בכל הנוגע לאישור בקשתכם לוויזה או לדחייתה. לכן, חשוב להימנע משילוב ידיים, מגירוד בראש או מפזילה לצדדים: הסתכלו ישירות בעיניו של המראיין – ואתם בדרך ליצירת הרושם הרצוי, שמשדר אמינות, יושרה וביטחון.

היו מנומסים

חשוב להתייחס לראיון מול שגרירות ארה"ב ואל נציגיה במלוא הכבוד. היו מנומסים, ענו בסבלנות על השאלות, חייכו באדיבות והימנעו מלהרים את קולכם או להתבדח. בנוסף, מומלץ לענות באופן תמציתי על מה ששואלים אתכם, לא להרחיב בעניינים שאינם קשורים לעיקר, אך מנגד גם לא לשדר שאתם מסתירים דבר מה.

הוצאת ויזה לארהב, ראיון בשגרירות ארה"ב

 הקפידו על הופעה הולמת

פקטור נוסף הוא הקפדה על הופעתכם ביום בו תגיעו לראיון בשגרירות. על הלבוש להיות הולם ומוקפד, ולא רשלני או חושפני מדי. אם יש לכם פריטי אופנה שעלולים להיתפס כבלתי הולמים כמו פירסינג, נזם באף או משקפי שמש – מוטב להסירם. עוד מומלץ לגברים להתגלח לפני הריאיון.

בשום אופן אל תציגו מסמכים פיקטיביים

האפשרות להציג מסמכים פיקטיביים מהווה פרצה הקוראת לגנב, לאור העומס העצום של בקשות ויזה שנציגי שגרירות ארה"ב מתמודדים מולן (העומד על יותר מ- 100,000 בשנה), המביא לכך שמן הסתם לא כל הניירת מאומתת ונבדקת. עם זאת, הצגתם של מסמכים פיקטיביים עלולה לגרור אתכם למצב בו תקבלו סירוב ויזה לצמיתות, לצד הגשת תלונה נגדכם במשטרת ישראל.

לא מומלץ להצהיר על נסיעה למשך למעלה מחודש ימים

שגרירות ארה"ב בודקת את מידת היציבות במקום העבודה של כל מי שפונה אליה בבקשה לקבל ויזה לארה"ב. הסברה היא שמי שמחויב למקום עבודתו לא יעזוב לתקופה העולה על חודש ימים. בנוסף, זה לא סוד שהטיול בארה"ב כרוך בהוצאות בלתי מבוטלות, שמגיעות לשיעור של כמה אלפי דולרים לחודש. לכן, הצהרה על טיול ארוך טווח צריכה להיות מגובה בחשבון בנק שמצבו מאפשר את מימון משך השהות המשוער.

תעודת סטודנט מהווה יתרון משמעותי

אם אתם מחזיקים בתעודת סטודנט בתוקף או יכולים להמציא מסמכים אחרים המעידים על היותכם סטודנטים – דעו כי מדובר ביתרון משמעותי, ככל הנוגע לפנייתכם בבקשה לקבל היתר כניסה לארה"ב. הנטייה היא לאשר ויזה לכל סטודנט באופן אוטומטי.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ