טיפים לאריזת החפצים ושילוח לחו"ל לפני רילוקיישן

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> טיפים לאריזת החפצים ושילוח לחו"ל לפני רילוקיישן

רגע לפני שאתם מתכוננים לעבודה החדשה שלכם, אתם צריכים לוודא שאתם לוקחים את הדברים הכי חשובים לכם. מעבר לעלויות השילוח ולנפח שהפריטים החדשים יתפסו בדירה החדשה שלכם, זוהי הזדמנות חד פעמית להיפטר מכל החפצים שאתם סוחבים עמכם שנים. הנה כמה דרכים נהדרות לאריזה חכמה וכמה טיפים למשלוח - כדי שתוכלו להתחיל את הרילוקיישן ברגל ימין ותמצאו את כל החפצים שלכם בתוך שניות.

פנו את הדירה שלכם באופן יעיל

לפני שתתחילו בתהליך האריזה והמשלוח, רצוי לפנות את הדירה שלכם באופן חכם ולהיעזר בחברות אשר זהו המקצוע שלהם. שירות של פינוי הדירה מחפצים יאפשר לכם למסור את החפצים המיותרים עבור נזקקים ולהשאיר אך ורק את הפריטים השימושיים ביותר שלכם. שימו לב שמלבד העובדה שאתם תעזרו לזולת, אתם תחסכו סכום כסף משמעותי על תשלום השינוע שלהם.

רכשו קופסאות וציוד אטימה איכותי

בניגוד למעבר דירה שבו אנו נמצאים ליד הקופסאות בכל שלב ורואים כיצד פורקים אותן באופן זהיר, במשלוח של חפצים על ידי חברת בלדרות בין לאומית יש סכנה ממשית לשלומם של החפצים שלכם ולכן כדאי לרכוש קופסאות קרטון עבות ואיכותיות. הצטיידו בנייד דבק איכותי ובצעו אטימה כפולה של כל קופסא.

אריזת חפצים למעבר לחול

השתמשו בנייר בועות לעטיפה

עבור מוצרי אלקטרוניקה, בשמים ושאר מוצרי זכוכית רגישים, השתמשו בנייר בועות שיספק לכם עוד שכבה של הגנה. העלות של נייר הבועות הינו מינימלי אולם יכולות הבידוד שלו יכולים לחסוך לכם אלפי שקלים. יתרון נוסף של נייר הבועות הוא בכך שהוא שוקל מעט מאוד ולכן לא תחויבו על משקל נוסף בעת המשלוח.

רשמו על כל קרטון מה הוא מכיל

כדי שפריקת החפצים תעבור במינימום זמן וכדי שתוכלו למצוא את הדברים החשובים שלכם בתוך שניות, מומלץ לערוך כיתוב מפורט מה יש בתוך כל ארגז. הקדישו ארגז נפרד לתרופות ולמוצרי הטואלטיקה השונים כמו גם ארגז נפרד לבגדי הילדים. כמעט ובלתי ניתן לתאר עד כמה זה מייאש לחפש את הדברים הכי בסיסים שנייה לפני שאתם צריכים לצאת ליום הראשון שלכם בעבודה.

בחרו את חברת המשלוחים שמתאימה לכם

בניגוד לעבר, בו הייתם מחויבים להשתמש בשירות של דואר ישראל, כיום יש מגוון של חברות שיהיו מוכנות להתחרות על הכסף שלכם. חברות כגון DHL או FEDEX נחשבות לחברות המובילות בתחום, אך מומלץ לבדוק חברות נוספות לפני שאתם מגיעים לכדי מסקנה. שימו לב למחיר, לזמן שבו המשלוח שלכם יגיע ולשיטת השינוע שלו ( ימית / אווירית). אסור לשכוח גם את האלמנט של הביטוח ומומלץ לבדוק מראש כמה הם ישלמו לכם במידה והמשלוח לא יגיע ליעדו או שיגיע עם נזקים כאלו ואחרים.

זקוקים לייעוץ אישי בדבר ביטוח בריאות לחו"ל? השאירו לנו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ