אותיות קטנות, הבדלים גדולים. טיפים לחידוש ורכישת ביטוח רילוקיישן – חלק ב'

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> אותיות קטנות, הבדלים גדולים. טיפים לחידוש ורכישת ביטוח רילוקיישן – חלק ב'

בהמשך לפוסט הראשון "אותיות קטנות, הבדלים גדולים. טיפים לחידוש ורכישת ביטוח רילוקיישן" ולקראת השנה החדשה, נשמח להמשיך לפרט על נושא רכישות או חידוש ביטוח.

להלן טיפים וסעיפים נוספים שכדאי להכיר:

הריון ולידה

  • נושא פופולרי בקרב משפחות היוצאות לרילוקיישן, ומקור בלתי נדלה לאי הבנות. ראשית נשאלת השאלה האם הפוליסה בכלל מעניקה כיסוי להריון ולידה. אם כן באיזה אופן? כולנו יודעים שהריון איננו מחלה ובכל זאת בפוליסות רבות נמצא שהוא מכוסה Like any other sickness - מה שמשאיר אותנו עם השאלה: כיצד נתפס ההריון מבחינת הביטוח שלכם, כחלק טבעי מהחיים או כ"מחלה"? שאלה נוספת בנושא ההיריון היא שאלת אופי ההיריון - האם הריונות נורמליים יכוסו? אולי רק סיבוכים? האם רשימת סיבוכי ההיריון מוגבלת ומצומצמת, האם ניתוח קיסרי נחשב לסיבוך?

שאלות דומות עולות גם לאחר הלידה ולכן טרם רכישת הביטוח חשוב לוודא שהפוליסה מאפשרת ביטחון אמיתי, באם גידול ילדים יעלה על הפרק. האם יהיה כיסוי למעקב התפתחות הילד? חיסונים? לאילו נושאים תקפה וכו'.

טריטוריית הכיסוי

  • חשוב לדעת כי כל פוליסה כוללת אזכור של אזור הכיסוי. נושא זה אולי נראה ברור, אך מה קורה אם למשל העובד שוהה במדינה בה אין שירותי רפואה טובים? האם הפוליסה שלו תאפשר לו לצאת את רומניה, או אלבניה ולחפש שירות רפואי במדינה סמוכה? עבור חברות ביטוח רבות העולם מחולק לאזורים והפוליסה מגדירה באילו מדינות יוכל העובד לקבל טיפול רפואי ובאיזה לא. טריטוריית הכיסוי משפיעה משמעותית על דמי הביטוח ופוליסות "זולות מדי" בד"כ מוגבלות למדינה ספציפית. לפני רכישת פוליסת ביטוח חדשה, חשוב שתכירו נושא זה ותדעו בדיוק אילו הגבלות קימות בפוליסת ביטוח שלכם.

הפניית הפוליסה והתניה על הכיסוי, במקרה של אזהרות מסע למדינות ואזורים בעולם

חלק גדול ממדינות אפריקה למשל, נחשבות באופן קבוע לאזורי מלחמה. לפעמים מדובר על אזור מסוים בתוך מדינה, (צפון ניגריה למשל). הפוליסה מתנה את הכיסוי בהתאם לפרסומי משרד החוץ הבריטי או ה Department of State האמריקאי ובהתאם לפרסומים המשתנים תדיר אם יוענק כיסוי או לא. מדינת ישראל אף היא זוכה לכבוד המפוקפק של להיחשב לעיתים כאזור סכנה וכך בעשור האחרון היו מספר שנים בהן תיירים ונוסעים עסקיים מארה"ב ובריטניה התקשו להשיג כיסוי ביטוחי לשהותם בישראל.

אם נרכשת פוליסה בחו"ל רצוי לשים לב לנושאים אלה ואף לקבל אישור ספציפי על הרחבת הכיסוי לישראל גם אם זו תיחשב כאזור סכנה. פתרון אחר הוא כמובן רכישת פוליסה ישראלית.

בפוסט הבא בסדרה נמשיך לדון בנושא ונעניק טיפים חשובים נוספים.
מאחלים ששנת 2013 תהיה מוצלחת ובריאה במיוחד!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ