עבודה בצרפת

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> עבודה בצרפת

מאז ומעולם החלום שלי היה לבשל, ככל שהשנים עברו כך התשוקה שלי לבישול גברה, הייתי מנסה מתכונים שונים ונהנית להגיש אותם למשפחה וחברים. בתוך תוכי ידעתי שאני רוצה להיות שפית והחלטתי לארוז את המזוודות ולעבור לצרפת כדי ללמוד מהטובים ביותר ולעבוד לצד טבחים שרואים את מלאכת הבישול כמו אומנות.

מתכננים לעבוד בצרפת? כדאי לקרוא גם על רילוקיישן לצרפת

אך מהר מאוד הבנתי כי אם אני רוצה להגשים את החלום שלי אני צריכה להתמודד גם עם המציאות. תחילת הדרך לא הייתה קלה, אומנם ידעתי קצת צרפתית אבל בהחלט היה מקום לשיפור (אוקי המון מקום לשיפור) ואם רציתי באמת רוצה לעבוד בצרפת ולתקשר עם שאר הטבחים הייתי חייבת ללמוד את השפה.
בניגוד למה שרואים בטלוויזיה בתוכניות בישול, לעבוד במטבח זו לא עבודה נוצצת, המשמרות הן ארוכות, קשות ובסוף היום הייתי מגיעה לדירתי הקטנה בפריז מותשת ומלאת געגועים למשפחה, לחברים, לשוק מחנה יהודה ולמנטאליות הישראלית החמה והנעימה.


היו ימים שחשבתי לעצמי אולי אני אוותר ואחזור לארץ אבל תמיד דאגתי להזכיר לעצמי שזה החלום שלי, אני רוצה לעבוד בצרפת כטבחית, לבשל מנות שהסועדים יתענגו עליהן, ליצור אומנות קולינארית שתגרום לאנשים אושר בחך ולהכניס טיבול ישראלי אל המנות הצרפתיות.

לאט לאט (או מהר תלוי את מי שואלים) הצרפתית שלי השתפרה, הכרתי חברים חדשים שהפכו למשפחה הצרפתית שלי (גם לשפני ניסיון שיטעמו את המתכונים שלי) והחלום שלי הפך למציאות. אני חייה בפריז, עיר מדהימה, רומנטית ויפיפייה, ואני עובדת כטבחית בצרפת לצד שפים מדהימים (גם מקצועית וגם חברתית) וכל יום שעובר אני מתפתחת ומגלה על עצמי עוד דברים.

אני חייה ועובדת בצרפת ומנצלת כל רגע שלי שם. עדיין קיים בי געגוע עז לבית, למשפחה ולחברים שלי מהילדות אבל אני בתחילת המסע ואני לא יודעת היכן הדרך תיקח אותי, אבל אני מאושרת ומגשימה את חלומותיי, אני טבחית בצרפת!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ