למה חשוב לעשות ביטוח בריאות בחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> למה חשוב לעשות ביטוח בריאות בחו"ל

החשיבות של רכישת ביטוח בריאות חו"ל גדולה וזאת על מנת להבטיח לעצמכם את כל השירותים הרפואיים במקרה הצורך במדינה זרה.

מהו ביטוח בריאות?

ביטוח בריאות פרטי בישראל הוא ביטוח שמעבה את השירותים הרפואיים אותם מקבלים במסגרת חוק הבריאות הממלכתי. ביטוח זה מבטיח סטנדרטים גבוהים של רפואה פרטית, אך גם בלי ביטוח זה כל  ישראלי זכאי לשירות רפואי בישראל. אך מה קורה כאשר אותו ישראלי מחליט לעבור לגור במדינה אחרת אם משום Relocation של מקום עבודה, משפחה או לימודים בחו"ל?

במצבים אלו יש לקחת בחשבון שאותו חוק בריאות ממלכתי שמשרת אותנו בישראל, אינו תקף בחו"ל. כלומר, מערכות הרפואה בעולם הן שונות בכל מדינה ומדינה, וישנן לא מעט מקומות בהן מערכת הרפואה הינה פרטית וללא ביטוח נאלצים לרוב לשלם סכום רב עבור שירותים רפואיים. כך למשל, ביטוח בריאות בארה"ב הוא מצרך יקר מאד. במדינות אחרות יש מערכת רפואה ציבורית אך לא תמיד ישנה זכאות לקבל שירותים רפואיים מהמדינה עד לקבלת אזרחות או מעמד המאפשר זאת ולחילופין ישנן מדינות שמערכת הרפואה הציבורית אינה איכותית ולא מספיק מקיפה.

מה חשוב לדעת על ביטוח בריאות בחו"ל

כיוון שחוק הבריאות במדינת ישראל מכסה אך ורק שירותי בריאות בישראל, נדרש ביטוח פרטי כאשר נוסעים לחו"ל. אם מדובר על נסיעה לתקופה קצרה, ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שמכסה מקרי חירום רפואיים, אך אם מתכננים לשהות בחו"ל במסגרת רילוקיישן לארה"ב או לכל מקום אחר למטרת עבודה או לימודים, כלומר לפרק זמן ממושך חשוב לדאוג לביטוח בריאות בחו"ל שיהווה תחליף ברמה גבוהה לשירותי הרפואה בישראל.

יש מדינות שבהן יש שירות בריאות ממלכתי, בדומה לישראל, אך ברוב המדינות שירותי הבריאות ניתנים באופן פרטי, כמו למשל בארצות הברית, דבר שמצריך הוצאה כספית לא מבוטלת גם עבור ביקור אצל רופא או מרפאה, ניתוח, קניית תרופות, בדיקות ועוד. אדם ללא ביטוח בריאות בחו"ל ימצא את עצמו מוציא כסף רב על שירותים רפואיים. מסיבה זו חשוב לעשות ביטוח זה ורצוי טרם היציאה מישראל.

התאמת ביטוח בריאות בחו"ל

ביטוח רפואי בחו"ל חייב להתאים בצורה מושלמת למבוטח שרכש אותו. כיוון שלכל מדינה יש את מערכת הרפואה שלה וחוקים שונים וכיוון שכל אדם הינו בעל נתונים שונים מהאחר (אם מבחינת גיל, מצב בריאותי, עיסוק ועוד) חשוב מאוד לבחור חברה, כמו למשל דיוידשילד שמבטיחה ביטוחי בריאות בחו"ל בהתאמה מלאה למדינה אליה נוסעים ולמבוטחיה. דייוידשילד תדע להתאים לכם את הכיסוי הרפוואי המקיף לכל יעד שאליו תצטרכו, בין אם מדובר בביטוח רפואי לגרמניה או בביטוח רפואי בהודו או לכל מקום אחר. יש לקחת בחשבון ששהייה ממושכת במדינה זו או אחרת בחו"ל מצריכה ביטוח רפואי שמספק כיסוי לא רק למצבי חירום רפואיים (כמו במקרה של ביטוח נסיעות לחו"ל) אלא גם שירותי רפואה נרחבים שמהווים חלק בלתי נפרד מחייהם של רוב האנשים, כמו למשל סל תרופות, ביקור אצל רופא מומחה, חיסונים ועוד.

לסיכום, שהות במדינה זרה מצריכה מעטפת רפואית רחבה שכוללת גם כיסוי עבור מצבי חירום רפואיים וגם עבור קבלת שירותי רפואה שגרתיים. ביטוח בריאות בחו"ל יבטיח לכם שירותי רפואה פרטיים בסטנדרטיים גבוהים וימנע מצבים בהם לא תוכלו לשלם עבור שירותי הרפואה החיוניים לכם משום העלות היקרה.

למידע מורחב:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ