הגירה לברזיל - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> הגירה לברזיל - המדריך המלא

לאלו מכם אשר תמיד חלמו לבסס את חייהם במדינת הקרנבל התוססת, האנרגטית והדינמית: הלא היא ברזיל, הנה כמה מהדברים אותם כדאי שתדעו ואשר יסייעו לכם לעשות את המעבר הנכסף ביתר קלות.

ברזיל היא המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה הן מבחינת שטחה והן מבחינת אוכלוסייתה והיא נחשבת למדינה החמישית בגודלה בעולם כולו. קסמה של המדינה, לצד העובדה כי הקהילה היהודית שחיה בה משגשגת ונחשבת לשנייה בגודלה באמריקה הלטינית, הם שהפכו אותה ליעד מבוקש עבור ישראלים אשר מעוניינים לבצע רילוקיישן, בין אם למטרות עבודה, בין אם למטרות לימודים ובין אם על מנת להתחיל פרק חדש בחיים.

עם זאת, הגירה לברזיל היא אינה עניין של מה בכך, מדובר במהלך גדול אשר דורש הכנות והיערכות. לכן, אם רילוקיישן לברזיל עומד על הפרק, לפניכם כמה מן הפרטים החשובים אותם יש לדעת לפני שטסים.

הגירה לברזיל - למי זה מתאים?

ישראלים אינם זקוקים לאשרת כניסה לברזיל ולרוב רשויות ההגירה יעניקו 90 יום עם הכניסה למדינה. עם זאת, לישראלים אשר מעוניינים לבצע הגירה לברזיל ובמקביל למצוא שם עבודה מחכה תהליך רב שלבים הכולל: השגת אישורים מטעם רשויות המחוז ומהרשויות בברזיליה וכן הנפקת אשרה על ידי השגרירות הברזילאית בישראל בהתאם לדרישות השונות ולאחר הצגת מסמכים נדרשים.

יש לציין כי עבודה או העסקת עובדים ללא אשרה עשויה לגרור עמה סנקציות רבות, החל בקנסות ועד לגירוש. לכן, לפני שמבצעים רילוקיישן לברזיל, חשוב לבדוק את כל הפרטים הנחוצים לקבלת אשרת עבודה בשגרירות.

הגירה לברזיל של ישראלים

מהן האפשרויות שעומדות לרשותכם בעת רילוקיישן לברזיל?

השפה השולטת בברזיל היא פורטוגזית ולכן רצוי לגלות בקיאות בשפה אם מעוניינים להגר לברזיל. בשנים האחרונות נוכחותה של ברזיל בשווקים עולמיים הולכת וגדלה ובשל פיתוח מואץ כיום הכלכלה בברזיל נחשבת ליותר יציבה. למרות האתגרים הכלכליים מולם ברזיל ניצבת, כמו למשל אזרחים שחיים מתחת לקו העוני, אחוזי אבטלה גבוהים ומשכורת נמוכות, עלות המחיה בברזיל נמוכה ולכן החלה מגמה של השקעות בה.

עם זאת, כדי שתהליך הרילוקיישן לברזיל יעבור בהצלחה, מומלץ להיות בעלי מקצוע אשר נחשב לפופולרי בברזיל, לרבות בתחומי התעשייה. יש לציין כי בערים רבות וגדולות כמו סאו פאולו, ריו דה ז'ניירו, פרנה, ריו גראנדה ודה סול יש ריכוז גדול של ישראלים וקהילה יהודית רחבה אשר יכולה לסייע לאורך התהליך.

מוכנים לרילוקיישן? אל תשכחו ביטוח רפואי לחו"ל

מעבר לארץ אחרת הנו מאוד מרגש, אך עשוי להיות גם מלחיץ ולו רק בגלל שמדובר בארץ זרה אשר לרוב שונה מכל שמכירים או אליו רגילים. כמו כן, מהלך מסוג זה דורש היערכות מוקדמת, שילוח ציוד, מציאת מקום מגורים ולא פחות חשוב: רכישת ביטוח רפואי לחו"ל.

למעשה, ביטוח רפואי הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מכל רילוקיישן והוא יקנה לכם שקט נפשי לצד מעטפת רחבה של שירותים וטיפוליים רפואיים. כך תוכלו להתחיל מחדש ולבנות את חייכם בברזיל עם הידיעה כי לא משנה מה יקרה, אתם מבוטחים. עם זאת, יש למצוא חברה אשר תספק לכם פוליסת ביטוח מקיפה, זאת תוך שמציעה את התמורה המלאה ביותר בעבור בתשלום החודשי.

בדיוק לשם כך DavidShield כאן בשבילכם - אז השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ונשמח להתאים לכם תכנית ביטוח רפואי מקיפה!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ