רילוקיישן לספרד: תתחילו ללמוד פלמנקו

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לספרד: תתחילו ללמוד פלמנקו

קומוסטאס? ספרד היא יעד נחשק ביותר עבור ישראלים, לטייל בה ואף  לבצע רילוקיישן לטובת עבודה או לימודים בה. למדינה זו קיים רקע היסטורי מפואר, בנייה ארכיטקטונית מדהימה, נופים מרהיבים וקולטורה מאוד עשירה במוזיקה, קולנוע, אמנות ופעילויות ספורטיביות. לא חסר מה לעשות בספרד, בין אם זה פיקניק ביער או טיול על החוף, סיור בטירות ובמבצרים, וגם בערים גותיות עוד מימי הביניים. הרומנטיקה ללא ספק שולטת במדינה הזאת!

הרבה ישראלים עושים רילוקיישן לספרד, מדינה הכוללת 47 מיליון תושבים, שרובם מאירופה או מאמריקה הלטינית. יש הרבה לטינים כי בעבר היו הזדמנויות תעסוקה טובות יותר בשבילם בספרד מאשר בארצות המוצא שלהם.

כמו בכל התחלה חדשה, גם אתם עשויים לעבור קשיי התאקלמות בתחילת הדרך שלכם לאחר ביצוע רילוקיישן לספרד, אבל לאחר שתצלחו את ההבדלים התרבותיים ותתרגלו לאוכלוסייה, יש מצב שגם תיהנו מכל המעבר והחיים בספרד. יציאה לרילוקיישן יכולה להיות הרפתקה מעניינת. במידה ואתם מעונינים לבצע רילוקיישן לספרד, ישנן חברות ישראליות שהקימו פעילות וסניפים בחו"ל שניתן לעבוד עבורם כמו גם חברות בינלאומיות רבות ששולחות את העובדים אל סניפים מעבר לים.

למידע נוסף על רילוקיישן לחצו כאן

רילוקיישן לספרד לברצלונה

עושים רילוקיישן לספרד? הכל על מגורים בספרד

איפה כדאי לגור במסגרת רילוקיישן לספרד? יש ערים גדולות כמו מדריד וברצלונה, ויש עיירות קטנות וציוריות. תלוי מה ההעדפה שלכם - לגור בסביבה אורבנית או ליהנות מהשקט ומהטבע. המלצה חמה היא קודם למצוא דירה לפני רילוקיישן לספרד זאת מהסיבה שקיימים קשיים במציאת דיור לטווח קצר בספרד.

אפשרויות תעסוקה למבצעים רילוקיישן לספרד

במה תוכלו לעבור בספרד? הרבה ישראלים עוסקים בניהול פרויקטים, נוסעים לשם גם מומחים לאנרגיות ירוקות בתחום החשמל והנפט, יש אפשרות להשתלב כמנהלי לקוחות בחברות אינטרנט וגיימינג. בקיצור, יש תעשיית הייטק ענפה. רבים משתלבים בקלות כי תרבות העבודה דומה מאוד לזו שיש בישראל (האמת שגם מזג האוויר דיי דומה) ובסך הכול ספרדית זו שפה שכיף לשחק איתה על הלשון.

מצד שני, קחו בחשבון שיש אבטלה רבה במדינה והיצע המשרות יחסית נמוך. יש גם קשיים בקבלת אשרות עבודה למי שאין לו דרכון אירופאי. בקיצור, עדיף שתעשו רילוקיישן לספרד רק אם שלחו אתכם למשרה מסוימת או שיש לכם הצעה טובה מלכתחילה.

רילוקיישן לספרד - רמת החיים והמקצועות החמים

באשר לרמת החיים, רמת המחיה זהה למחירים במדינות אירופה האחרות. ספרד נחשבת למדינה יקרה, אבל עדיין זולה יותר לעומת מדינות כמו אנגליה או צרפת. שכר הבסיס השנתי הממוצע נע בין 70 אלף יורו ועד 200 אלף יורו, בהתאם לתפקיד כמובן.

ישראלים שעושים רילוקיישן לספרד ומחפשים משרה עוסקים לרוב בתיירות, שיווק ומכירות. ישנן גם לא מעט חברות שמארגנות לישראלים עבודות בתחומים אלה.

טיפ חשוב לפני שאתם טסים: דאגו לעצמכם לביטוח רפואי מקיף לישראלים בחו"ל. חשוב שהביטוח הרפואי יעניק כיסוי מקיף מהאפצ'י הכי קטן ועד למחלות קשות, ניתוחים ואישפוזים חס וחלילה. ביטוח רפואי מעניק לכם שקט נפשי במקרה של אירוע רפואי כי יהיה מי שידאג לכם ברגעים הקשים. חשוב להתכונן ולחשוב על הכל מראש, והעיקר הבריאות.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ