עבודה ברומניה לישראלים

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> עבודה ברומניה לישראלים

רומניה ממוקמת בדרום מזרח אירופה ועד סוף שנות ה-80 הייתה תחת משטר קומוניסטי. באותן שנים, חברות רבות עברו הפרטה ורומניה הצטרפה לאיחוד האירופאי. מאז, רומניה הינה בין מדינות אירופה אשר נמצאות בצמיחה ובתהליכי פיתוח במגוון תחומים, החל מנדל״ן, דרך תעשייה ועד כלכלה. מסביבה ממוקמות מולדובה, סרביה, הונגריה ובולגריה.

במשך השנים האחרונות נראה כי חל שיפור במעמדה הכלכלי, הן ביחס למדינות אחרות והן כרומניה בפני עצמה. ישראלים רבים נמצאים כחלק בלתי נפרד מאותו שינוי שחל בה בשל היותם מעורבים בפיתוח הנדל״ן במדינה ובתחומים נוספים.

חשוב לזכור שעדיין המדינה לא הגיעה לפוטנציאל הגבוה אליו היא מסוגלת להגיע, שכן בנוסף להתפתחות שחלה ברומניה, ישנם בה גם לא מעט אוצרות טבע, נופים מרשימים ולא פחות חשוב הון אנושי מצוין.

עבודה ברומניה לישראלים

ישראלים המחזיקים בדרכון רומני רואים ברומניה הזדמנות עסקית וכלכלית מצוינת ולכן מחפשים בה את מסלול דרכם. היא הפכה ליעד מבוקש עבור ישראלים המחפשים עבודה מכמה סיבות:

  1. רומניה נמצאת בעלייה בתהליכי התפתחות פיננסית ועדיין לא הגיעה למיצוי.
  2. תחום הנדל״ן הביא ועדיין ממשיכים למגנט אליה יזמים מרחבי העולם.
  3. רמת החיים והמצב הכלכלי במדינה משתפרים בכל שנה.
  4. תחומים רבים נוספים נמצאים בצמיחה כמו תיירות, מסחר ועוד.
  5. בשונה ממדינות אחרות, התחרות עדיין לא גבוהה ולכן יחסית קל להביא את עצמך לידי ביטוי מבחינה עסקית.

עבודה לישראלים ברומניה - במה אפשר לעבוד ומאיפה מתחילים?

אמנם הרווחים אליהם ניתן להגיע ברומניה נחשבים נמוכים ביחס למדינות אחרות באירופה וגם ביחס לעבודה במסגרת רילוקיישן לארה״ב וקנדה, אך עדיין הביקוש להנדסאים, ארכיטקטים, יזמים, אנשי הייטק ורופאים ממשיך להיות גבוה. גם סטודנטים או זוגות צעירים יכולים למצוא את עצמם די בקלות בין אם בתחום המכירות, המלצרות או האבטחה. ניתן גם לשלב לימודים יחד עם עבודה ברומניה ומי מכם ששולט בשפה הרומנית יהנה כמובן מיתרון בולט. כמובן שיש לדאוג לכל המסמכים הרלוונטים שכן עבודה ברומניה ללא אישור עבודה או אזרחות אירופאית נחשבת לעבירה על החוק.

המעבר לרומניה נחשב לקל בהשוואה למדינות אחרות בשל היותו של העם הרומני עם חם ומחבק, ממש כמו הישראלים. השילוב בין פרנסה מעולה, צמיחה וחשיפה לתרבות מרתקת ימקסם את החוויה שלכם ברומניה ויתרום לכם מבחינה מקצועית. תוכלו גם לטייל באזורים יפהפיים הנמצאים באזור כמו כפרים ציוריים, הים השחור, הרי הקרפטים, אתרי סקי ועוד. רילוקיישן מסוג זה הינו חוויה בלתי נשכחת אשר תהיה רצופת אתגרים ורגעים משמחים. לכן כדי להפוך את החוויה לעוד יותר מוצלחת דאגו להגיע ליעד החדש שלכם עם ביטוח בריאות לחו"ל אשר ידאג לכך שתהיו מסודרים מהבחינה הרפואית במדינה זרה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ