חושבים על הגירה לארה"ב? אלו הם המקצועות הנדרשים בשוק האמריקאי

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> חושבים על הגירה לארה"ב? אלו הם המקצועות הנדרשים בשוק האמריקאי

המקצוע והכישורים האישיים מהווים את המפתח להצלחה בחיים, והם יכולים לשמש כקרש קפיצה עבור אלו שרוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בארה"ב. חלמתם על הגירה לארץ בה הכל אפשרי? לפני כן עליכם לבדוק האם אתם הבעלים של המקצועות הנדרשים ביותר בשוק.

אם אתם מרגישים כי הגיע הזמן לעשות שינוי בחיים ולהעתיק את מקום מגוריכם לארה"ב, לפני שאתם ממהרים לקנות כרטיסי טיסה, עליכם לבדוק האם למקצוע שלכם יש ביקוש בשוק האמריקאי ואם הכישורים שלכם יכולים לסייע לכם לבסס את עתידכם הכלכלי. לכן, רגע לפני שהחלום הופך למציאות, לפניכם רשימה של המקצועות החמים ביותר בשוק האמריקאי. כך תוכלו לדעת אם רילוקיישן על בסיס תעסוקה הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

הגירה לארה"ב מקצועות נדרשים עם תואר ובלי

כאמור, כל אם יהודייה מפללת להצלחה עבור ילדיה ואין מקום יותר טוב להצליח בו מאשר בארצות הברית. על פי מחקרים של השנים האחרונות, הרי שהסיכוי שלכם להצליח יעלה ויגדל במידה ואתם עוסקים במקצועות הבאים:

  • מפתחי תוכנה ויישומים
  • מנהלי שיווק
  • מהנדסים
  • מנהלי מערכות מחשב
  • עובדים בתחום הרפואה

כאמור, בעת הגירה לארה"ב מקצועות נדרשים רבים אומנם דורשים תואר, אולם ישנם מקצועות אשר יאפשרו לכם לשגשג גם בלעדיו, ביניהם:

  • נהגי משאיות
  • מנהלי רכש
  • נציגי מכירות
  • מקדמי מוצרים
  • נציגי טלמרקטינג

הגירה לארהב במקצועות נדרשים ומבוקשים

איך מוציאים ויזה לארה"ב?

ויזות לארה"ב נחלקות לשני סוגים עיקריים: ויזות למטרות הגירה וויזות למבקרים. בנוסף, ישנם סוגים שונים של ויזות למטרות הגירה לארה"ב, כאשר הסוגים השונים מאפשרים לבעליהן לחיות ולעבוד בארה"ב על בסיס קבוע. כאמור, כדי להגשים את החלום ולבצע רילוקיישן לארה"ב, יש קודם כל לעבור מסלול בירוקרטי כדי להוציא את הוויזה הרצויה. לשם כך, יש לעמוד בקריטריונים של סוג האשרה הרצוי אשר משתנים בין סוגי הוויזות השונים. השלב הראשון בתהליך הוא להבין מהו סוג הוויזה המתאים לכם ולאחר מכן להגיע לשגרירות האמריקאית בישראל עם כל הטפסים הנחוצים ושם כבר יאמרו לכם מה השלב הבא בתהליך.

השגתם ויזה? זה הזמן לרכוש פוליסת ביטוח לחו"ל

אם בעת הגירה לארה"ב מקצועות נדרשים הנם מנת חלקיכם, הרי שישנו סיכוי גדול יותר שתצליחו לבסס את מעמדכם. אולם עד כמה שמקצוע נדרש הנו הכרחי, דבר אינו יותר חשוב מהבריאות שלכם. לכן, לאחר שהבנתם איך מוציאים ויזה לארה"ב ואף הצלחתם בתהליך, זה הזמן לחפש אחר פוליסת ביטוח רפואי לחו"ל.

אנו בדיוידשילד נשמח לספק לכם ולבני משפחתכם ביטוח רפואי חוצה גבולות אשר ינגיש עבורכם את מיטב השירותים הרפואיים בארה"ב, כך תוכלו להתמקד במטרות שלכם תוך שאתם נהנים משקט נפשי ומהביטחון כי אתם מכוסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

לפרטים נוספים אודות ביטוח רפואי לחו"ל, השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ