השכרת רכב יומי

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> השכרת רכב יומי

כאשר מבצעים מעבר רילוקיישן לעיתים בימים הראשונים להסתגלות לתנאי המדינה יש צורך להשכיר רכב לתקופת זמן מוגבלת. זאת על מנת להתנייד משדה התעופה אל המלון, אל מקום המגורים החדש ואפילו על מנת לנהל חיי יומיום רגילים במדינה החדשה אליה בחרתם לעבוד. על מנת שלא תופתעו בשדה התעופה, כדאי לכם לברר מבעוד מועד את העלויות להשכרת רכב יומי.

כמובן שישנן סוכניות להשכרת רכב כבר בשדה התעופה, ובהחלט ניתן להסתמך עליהן עבור השכרת רכב יומי ואף חודשי. אולם, על מנת שתוכלו לשכור רכב במחיר המתאים והנכון לכם. כדאי לבצע סקר שוק עוד בארץ, כמה חודשים לפני הטיסה ומעבר הרילוקיישן. זאת מאחר וישנם פרטים רבים שיש לסגור לפני שמבצעים רילוקיישן, כמו למשל, הרשמה לבתי ספר, מציאת דירה, בחירה בביטוח רפואי וכן הלאה.

לכן, חבל להתעכב או להתקע עבור דבר כמו השכרת רכב. מחירי ההשכרה תלויים בד"כ בגודל המכונית. הגדלים נעים בין הקטן לגדול Economy Compact, Intermediate ,Full size, Premium ו- Luxury  כמו גם קטגוריות מיוחדות- SUV ,Minivan ו Convertible.

כך שתוכלו לבחור בדיוק את הגודל המתאים לכם ולצרכים שלכם לפחות בשהות הראשונית שלכם במדינה החדשה אליה ביצעתם רילוקיישן. השכרת רכב יומי מאפשרת להתנסות בגדלים השונים של המכוניות ובסוגים השונים של המכוניות כך שתוכלו ללמוד איזה סוג של רכב תהיו מעוניינים לקנות בהמשך. כמו כן, במידה ואתם עתידים לקבל רכב מהחברה אליה אתם מבצעים רילוקיישן, הרי שתוכלו לעצור את השכרת הרכב היומי מבלי לשלם קנס, או סכום כסף נוסף על מנת להתיר את ההתחייבות.

ומה עוד חשוב לדעת לפני ששוכרים רכב?

  • חברות השכרת הרכב יציעו לכם ביטוח לכיסוי תאונות, אולם יכול להיות שהביטוח שלם יכסה גם דברים מסוג זה, ועדיף לברר את הפרטים הללו לפני שבוחרים להשכיר רכב- זאת על מנת לחסוך עלות נוספת ומיותרת.

  • מומלץ לעשות בדיקה חיצונית ופנימית של הרכב בנוכחות נציג המכירות של הסוכנות, על מנת למנוע תביעת נזיקין של הסוכנות על פגמים שהיו כבר לרכב לפני שאתה קבלת אותו לידיך.

  • מחירי השכרת רכב יומי מתחילים בערך ב- 30$ ליום.כאשר החברות המובילות והעיקריות שתוכלו למצוא עליהם פרטים ברשת הן: Avantage, Alamo, Avis, Budget, Dollar, Enterprise, Hertz National and Thrifty.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ