לאן הכי כדאי לעשות רילוקיישן?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לאן הכי כדאי לעשות רילוקיישן?

עובדים בעולם ההייטק מתחייבים להתמסר לתפקידם ואם ישנו צורך - לעשות רילוקיישן למקום חדש בחו"ל. המשמעות היא למעשה שלא מעט עובדים נדרשים לעשות רילוקיישן ביחד עם המשפחה כולה, וזה אומר התארגנות כוללת ואחראית.

הרילוקיישן הוא קרש הקפיצה לא רק של מי שהוצע לו קידום או שינוי סטטוס זה, אלא גם עבור המשפחה הסובבת, שניתנות לה הזדמנויות מגוונות שונות להתפתחות במישור האישי או המקצועי. אותו עובד שהתחייב או בחר לעשות רילוקיישן בדרך כלל אינו יכול לבחור את היעד, אלא את חברת השילוח הבין לאומית שתהיה אמונה על התהליך.

לעבור לארצות הברית - ו"לנגוס בתפוח"

יבשת אמריקה הצפונית נחשבת ל"ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות", אולם בשנים האחרונות חלה רגרסיה בכמות האקדמאים אשר עוברים ליבשת הרחוקה על מנת למצוא את עתידם הכלכלי וליהנות מקידום מקצועי. למרות זאת, עדיין מעריכים כי ארצות הברית היא החלופה הטובה יותר מהשאר מבחינת רמת החיים שבה.

אירופה או אוסטרליה?

אפשר לזקוף לזכותן של מדינות אירופה יתרונות שונים, רבים יותר מאשר בילוי באתרי סקי באירופה המושלגת או שליחת הילדים לאחת האוניברסיטאות הנחשבות ביותר; בשוויץ ישנו שגשוג כלכלי, פינלנד שלטת בתחום החינוך במערכת חינוך חינמית, באיטליה מקומות רבים לתייר בהם ולאכול אוכל איטלקי משובח.

רילוקיישן לגרמניה גם הוא מומלץ שכן הלימודים הם לרוב בחינם. אוסטרליה נמצאת ב"צד השני של השעון" ביחס לישראל, והיא משמשת כיעד נכסף להגירה. החיים באוסטרליה נחשבים מאד נוחים, יש הרבה זמן לפנאי ותרבות פנאי עשירה, שעות עבודה לא ארוכות ורמת מחייה גבוהה במיוחד. למידע נוסף על רילוקיישן לאוסטרליה.

רילוקיישן זה Real Occasion

ישנן משפחות שנפרדות לשלום מחיות המחמד עקב התהליך הארוך לאקלומן ביעד החדש, וישנן חברות שילוח שמסייעות גם בתהליך הזה. מרבית החברות תצענה חבילות תמיכה במתאקלמים החדשים במקום - כמו למשל טיפול בויזות השונות ובכל הקשור להגירה, סיוע במציאת דיור זמני וסיוע במציאת מגורים קבועים, רישום במוסדות החינוך, במענק ביטוח בריאות ובתנאים נוספים.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ