ביטוח רפואי עבור עובדים בחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי עבור עובדים בחו"ל

ביטוח רפואי מקיף - מהגורמים החשובים ביותר להצלחת משימת ה- רילוקיישן

מחקרים מוכיחים כי ביטוח רפואי מקיף לעובד הנשלח לרילוקיישן בחו"ל, המספק כיסוי לטיפול רפואי איכותי וזמין לצרכי העובד, בן/בת זוג ו/או ילדיו, מקל על העובד להתאקלם ותורם משמעותית להצלחת המעבר.

נושא זה הוא אחד המכריעים לגבי יכולתו להתמיד בתפקיד אליו נשלח, לא להיעדר מעבודתו, ולהימנע מהצורך לחזור לישראל לקבלת טיפול רפואי לו או לבני משפחתו.

חברות הבוחרות בביטוח הרפואי של דוידשילד נהנות מ"שקט תעשייתי" בעלות תחרותית לפוליסות ביטוח רפואי בינלאומיות מתחרות, לצד הגנה מלאה לעובד לאורך תקופת הרילוקיישן , תוך שמירה על רצף זכויותיו בארץ לקבלת שירותים רפואיים ושמירה על חיסיונו הרפואי.

פוליסת ביטוח רפואי עבור עובדים בחו"ל צריכה להיות מקיפה ביותר, ולהכיל כיסוי רפואי למצבים רפואיים קטנים כגדולים העלולים להתרחש במדינת היעד.

עובדי חברות הנשלחים לחו"ל ברילוקיישן, מגלים עד מהרה כי לטיפולים רפואיים במדינות רבות יש תג מחיר גבוה במיוחד אליו איננו רגילים בישראל על רקע הרפואה הציבורית הנהוגה בישראל.

במדינות אחרות, לצד בעיית עלות הטיפול, עלול העובד למצוא עצמו מתמודד עם קשיי שפה ופערי תרבות, או אובדן עצות עקב אי ידיעה למי לפנות לקבלת טיפול רפואי מתאים בעת הצורך.

חברה השולחת את עובדיה לעבוד בחו"ל, לוקחת אחריות ודואגת לבריאותו של העובד בחו"ל באמצעות גורמים מקצועיים המחוייבים לכך ומאפשרת למנכ"ל, למנהל כוח האדם או למנהל הכספים המטפל בנושא "לישון בשקט" תוך ידיעה שעובדיהם מוגנים "בחגורת בטיחות" הטובה מסוגה. דוידשילד מספקת את השירותים המתקדמים ביותר בתחום זה.

10 נושאים שעל המעסיק לבדוק טרם בחירת ביטוח בריאות לעובדים בחו"ל:

  1. האם קיים כיסוי ביטוח רפואי חובה במסגרת החוק במדינת השהות אליה נשלחים העובדים? (כמו ה NHS בבריטניה או חוק בריאות ממלכתי בישראל)
  2. האם היקף הכיסוי ורמת השירותים שכיסוי זה מספק?
  3. מה מגבלות הכיסוי המקומי? מה עלות של ביטוח נסיעות? ומה גובה ההשתתפות העצמית?
  4. האם החוק מאפשר "לוותר" או לבחור באלטרנטיבה לכיסוי הממלכתי בתנאים מסוימים?
  5. מה רמת השירותים הרפואיים הציבוריים במדינת השליחות?
  6. שמירת זכויות עובדיך בארץ, בביקורי מולדת ובעת שובם ארצה - האם הפוליסה מכסה טיפולים רפואיים, בדיקות וניתוחים בעת חופשות בישראל?
  7. מה אומרת הפוליסה בנושא רציפות הטיפול הרפואי והכיסוי הביטוחי של עובדיך במקרה של החמרה במצב בריאותם או בריאות בני משפחתם בעת ה רילוקיישן?
  8. האם ביטוח הבריאות בחו"ל מכסה טיפולים למחלות כרוניות ו/או טיפול מתמשך בעובד או בני משפחתו?
  9. האם הכיסוי של ביטוח הבריאות בחו"ל מוגבל למדינת היעד או שהעובד יכול לקבל טיפול רפואי גם מחוץ לאותה מדינה?
  10. האם הכיסוי הרפואי מוגבל בזמן? מה הן תקופות האכשרה וההמתנה בביטוח?

אם ארגונך שוקל אפשרות להעניק לעובד תקציב ושהוא יבחר את הביטוח הרפואי – נא קרא בעיון את האמור להלן:

בדרך כלל העובד אינו בקיא דיו בביטוח ובמונחים המקצועיים הנזכרים בפוליסות הביטוח. הוא עלול לרכוש ביטוח במסגרת התקציב שיוגדר לו, אך במקרה של בעיה רפואית הוא עלול להיות מכוסה באופן חלקי או לא מכוסה כלל. במקרה זה הוא יחזור ארצה לקבלת טיפול שיקטע את שהותו בחו"ל ועלול לפגוע במשימה שלשמה נשלח.

ארגונים רבים משלים עצמם בכך שאם נתנו לעובד תקציב, הם "פטורים" מלדאוג לו כש"העניינים יסתבכו". המציאות מוכיחה שכאשר עובד או מי מבני משפחתו, נקלעים למצוקה על רקע בריאותי, שאינה מוצאת את פתרונה בפוליסת ביטוח לא מתאימה שנרכשה ע"י העובד, זו הופכת להיות בעיה גם של המעסיק.

על כן אנו ממליצים למעסיק להיות מעורב בשלב בחירת הפוליסה וצירוף העובד לביטוח ואחר כך ליהנות מטיפול שקט וישיר של דוידשילד מול העובד.

לצירוף מספר עובדים לפוליסה קבוצתית יש יתרונות שנשמח לפרטם באוזניכם.

בחירת עובד ושליחתו עם בני במשפחתו ל רילוקיישן בחו"ל כרוכה במשאבים ומאמצים רבים. בריאותם התקינה של בני המשפחה וקבלת שירותי רפואה בשגרה, מאפשרת לעובד לממש את יעדי החברה ולהתמקד במשימתו.

כל נושא רפואי מטופל ישירות בינינו לבין העובד אשר מקבל את מלוא השירותים הרפואיים בחו"ל וכן כיסוי רפואי מלא בעת ביקורים בארץ, לרבות שירות לקוחות בעברית 24/7.

מעוניין לקבל הצעה לביטוח רפואי בחו"ל לעובדיך או להשוות להצעה קיימת?
פנה כעת לנציג החטיבה העסקית של דוידשילד.

להצטרפות ולקבלת הסבר בעברית, פנו לחטיבה העסקית שלנו ו בשיחה בחיוג חינם* 24/7  או בטלפון 972-9-8920950+, ב – Skype או דרך עמוד ה facebook שלנו מהמדינות בהן קיים השירות.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ