כיצד לבחור עבודה בחו"ל לצעירים

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כיצד לבחור עבודה בחו"ל לצעירים

כיצד לבחור עבודה בחו"ל לצעירים

אין ספק כי עבודה בחו"ל קורצת לצעירים רבים המעוניינים בחוויה מרתקת שהכנסה נאה בצידה. הזדמנות זו מוצעת כיום באזורים שונים ברחבי העולם, כמו ארה"ב, אירופה ואוסטרליה, וזאת עבור מגוון משרות כמו מכירות, חקלאות, אופר, אבטחה, הובלות, עבודה בשליחויות, או עבודות הדורשות ידע והשכלה מקצועיים. ואולם, כאשר מתחילים להיכנס אל עובי הקורה עולות שאלות רבות לגבי בחירת היעד וסוג העבודה המתאים. לשם כך יש להגדיר מטרות, לבחון את האופציות הקיימות ובחור בהצעה הנכונה, המבטיחה והמתאימה לכם ביותר.

הגדרת יעד ומטרת העבודה

כאשר מחפשים עבודה בחו"ל הפרמטר הראשון יהיה במרבית המקרים עשיית רווחיים גבוהים, וכמה שיותר מהר. אם כן, נשאלת השאלה כמה תהיו מוכנים לעבוד עבור הכסף? מעבר לכך, יש להגדיר את מטרת העבודה כגון מימון לימודים, טיול לחו"ל או מגורים קבועים בניכר. מטרות אלו יקבעו רבות את אופי ומיקום העבודה. בנוסף, עליכם להגדיר את סוג העבודה הרצויה, כגון התנהלות מול אנשים, מלאכה פיזית, עם עבודה עם מבוגרים או עם ילדים. מלבד זאת, חשוב להבין אם קיים יעד מועדף כמו אזור כפרי או עירוני, אקלים חם או קר, ואם קיימת חשיבות לקרבה גיאוגרפית לישראל.

להבין בדיוק במה דברים אמורים

לאחר שהגדרתם את המטרות של עבודה בחו"ל עליכם לעבור על סוגי המשרות הקיימות, ולבחור במספר מצומצם של עבודות שמתאימות לכם. את המשרות הללו יש לחקור לעומק מבחינת שעות עבודה וזמן חופשי, אפשרויות רווח ריאליות, הבדלים בתנאים בין יעדים שונים, מה כולל חוזה העבודה, תנאי מגורים, עליות מחייה וחוקיות ההעסקה. בנוסף, יש לברר אם חוזה ההעסקה כולל כרטיס טיסה, ואם קיימים בונוסים והבטחות נוספות. כמו כן, חשוב לשמוע חוות דעת נוספות אודות מעסיקים מבחינת יחסי עבודה ואמינות, וזאת למשל מחברים, עובדים לשעבר של אותו מעסיק או בפורומים ורשתות חברתיות העוסקות בתחום. מעבר לכך, כדאי לקרוא באינטרנט כמה שיותר חומר הקשור לעבודה ולמדינה שאליה אתם מתכננים לנסוע.

אופציות נוספות

לא אחת קורה שבירורים מקדימים מעלים תמונת מציאות שאינה תואמת את ההערכות הראשונות. לעיתים המציאות אף עלולה להיות בלתי נסבלת, למשל עקב יחסי עבודה גרועים, שכר עבודה נמוך מהמצופה, או חוסר התאמה למשרה. במקרים אלו, אם אינכם מעוניינים לחזור לארץ, כדאי שיהיו באמתחתכם מספר אופציות נוספות שהינן קרובות יחסית לאזור שהותכם, ונוגעות באותו התחום או בתחום עבודה אחר שמתאים לכם.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ