רגע לפני הרילוקיישן: הוציאו דרכון פורטוגלי

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רגע לפני הרילוקיישן: הוציאו דרכון פורטוגלי

אם יש דבר טוב במיוחד שעשה האינטרנט, הוא להנגיש בקלות מידע על כל דבר ועניין במהירות חסרת תקדים. בעבר הלא כל כך רחוק, אנשים שהיו מעוניינים לבצע רילוקיישן, היו צריכים להיפגש עם מומחים ועם חברות שהיו גוזרים קופון על מידע שנידבו ועל סיוע בתהליך. כיום, תוכלו לקבל מידע אודות רילוקיישן לאחת ממדינות אירופה גם ברחבי הרשת.

מדוע רילוקיישן למדינות אירופה מסקרן כל כך את הישראלים? ישנן סיבות רבות, הכוללות את האפשרות לגור בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, אפשרות לעבוד במדינה ללא כל הגבלה בזמן והוצאת אישורים, אפשרות להשקיע בנדל"ן ובעסקים מקומיים, כניסה לארצות הברית ללא כל צורך באשרת כניסה ואפילו הקלות עתידיות לילדים ולנכדים.

אירופה מקבלת אתכם בזרועות פתוחות

החלטתם לעזוב את ישראל לטובת חוויה זמנית או במטרה להתחיל את חייכם במקום חדש? מומלץ להצטייד בדרכון פורטוגלי לפני שעוזבים. הדרכון הפורטוגלי כבר הפך להיות מוכר מאד לקהל הישראלים, זאת הודות למובילי דעת קהל רבים שכבר מחזיקים בדרכון ומספרים על היתרונות הרבים שהוא מביא. למרות שהדרכון פורטוגלי, כל אדם המחזיק בדרכון יכול לנדוד בחופשיות ועם זכויות ביבשת אירופה.

דגל האיחוד האירופי

התנאים להוצאות הדרכון – הכירו גם אתם

איך מוציאים את הדרכון הפורטוגלי? ממשלת פורטוגל החליטה ללכת בעקבות השכנה הגדולה, ספרד, ולפתוח את שערי המדינה לצאצאים של מגורשי ספרד. אותו גירוש ידוע משנת 1492, הוא זה שכעת מאפשר לצאצאים לשוב ולממש את זכותם במדינה. על מנת להתחיל את התהליך, חשוב להוכיח זיקה לפורטוגל, כאשר ניתן לעשות זאת במספר דרכים.

הדרך הפשוטה ביותר היא באמצעות שם המשפחה. ישנו ספר שמות משפחה, כאשר כל שם משפחה המופיע בו מייצג משפחה שגורשה מפורטוגל. אם לא די בכך, לצד שם המשפחה גם מופיעה העיר ממנה גורשו. על כן, במידה ושם המשפחה שלכם, או שם המשפחה של סבא וסבתא מופיע בספר השמות, תוכלו להוכיח את הזיקה שלכם.

פנייה עצמאית או עם עורך דין – איך מוצאים דרכון?

פורטוגל אמנם פותחת את שעריה בפניכם, אך מדובר על תהליך של בין שנה וחצי לשנתיים הכולל בתוכו לא מעט בירוקרטיה. לכן, בהחלט מומלץ לפנות לעו"ד להסדרת דרכון פורטוגלי אירופאי. פנייה עצמאית שלכם גם תצריך מכם לעבוד לא מעט, אך בעיקר היא מסכנת את סיכויי קבלת הדרכון שלכם – זאת במקרה והגשתם את הטפסים שלא כנדרש, בזמנים לא מתאימים או שפסחתם על שלבים.

עורך הדין יסייע לכם לאסוף את כל החומר הנדרש, כאשר תתבקשו להציג תעודת זהות, להגיש אילן יוחסין של המשפחה וכן הלאה. תחילה, הבקשה מוגשת אל נציגי הקהילה בפורטוגל, והם אלו המאשרים את הזכאות. לאחר שהבקשה אושרה, מגישים את הבקשה לנציגי הרשויות בפורטוגל. משם? הדרך אל קבלת הדרכון קצרה!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ