לימודי רפואה באסטוניה - היכן לומדים?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לימודי רפואה באסטוניה - היכן לומדים?

אסטוניה היא מדינה שרבים בוחרים בה לצורך לימודים. לימודי רפואה באסטוניה נחשבים פופולאריים במיוחד בעיקר עקב העובדה שאסטוניה מציעה מגוון רב של אוניברסיטאות ללימודי רפואה, תוך תנאי קבלה נוחים יותר מאוניברסיטאות בארץ בארצות הברית או בקנדה. אבל מהי בכלל אסטוניה? מה ההיסטוריה של המדינה המסתורית הזאת? ומה צריך לעשות לפני שיוצאים לרילוקיישן לצורך לימודי רפואה באסטוניה ? הכל בהמשך.

לפני הכל - מהי אסטוניה?

אסטוניה היא מדינה הממוקמת בצפון מזרח אירופה ובעבר הייתה חלק מברית המועצות. המדינה קרה מאד בחודשי החורף אך הנעימה החודשי הקיץ והאביב, גובלת במערב הים הבלטי, ולכן היא מדינה בעלת אורך רוח רוסי במקצת. אסטוניה היא ארץ נמוכה ושטוחה, המכסה 45,226 קילומטרים רבועים: 43,211 קמ"ר של יבשה, ו־2,015 קמ"ר של מים. לאסטוניה קו חוף רדוד וארוך לאורך הים הבלטי המסתמן על ידי מפרצים ומצרי ים רבים לאורך 3,794 קילומטרים, יחד עם 1,520 איים.

אסטוניה היא מדינה מרהיבה ביופייה שוחרת מדע תרבות חינוך ואומנות. בין היתר מציעה אסטוניה תכניו לימודים לסטודנטים מכל העולם שמגיעים על מנת ללמוד לתואר ראשון ושני. המדינה מציעה לצד אוניברסיטאות גדולות גם עיר בירה תוססת, כפרים עתיקים, עיירות קסומות, טירות, אוכל טוב, ואתרים היסטוריים. החוויה של לימודים באסטוניה היא חוויה מדהימה!

אילו תארים מציעה אסטוניה?

התארים ברפואה הם תארים בעלי הכרה בינלאומית. אחת הסיבות שרבים מעדיפים לבצע לימודי רפואה באסטוניה היא עלות המחייה הזולה, לצד לימודים נוחים ותנאי קבלה פחות קשים מבארץ או ממקומות שונים בחו"ל. לימודי הרפואה הינם ברוסית או אנגלית עם מושגי הרפואה הקבועים בשפה הלטינית.

אילו אוניברסיטאות ישנן באסטוניה?

באסטוניה מגוון אוניברסיטאות בינהן האירו אקדמי - שבה למדים לתואר שני והיא אוניברסיטה שעומדת ברמות המחקרים והלימודים של כלל אירופה. האקדמיה לאומנות, אקדמיה לעסקים, האוניברסיטה למדעי החיים, אוניברסיטת טרטו (UT) היא המרכז המוביל באסטוניה של מחקר והכשרה. מכללת IT האסטונית ועוד.

החיים באסטוניה

באסטוניה קהילה יהודית קטנה למי שחשוב לו לחיות בקרב קהילות יהודיות וגם ללמוד לצד חברים יהודים וזאת למרות נצרות התושבים באסטוניה. בנוסף חשוב לדעת כי היחסים בין ישראל לאסטוניה טובים במיוחד ואף עוסקים בשיתופי פעולה בכל הנוגע לתרבות, אומנות מדע וחינוך. בשל הפיתוח שחל על המדינה לאחרונה ניתן ליהנות באסטוניה מאיכות חיים לצד ערים מקסימות כפרים וחופים מדהימים עם אופציה לשילוב של לימודים ועבודה במקום.

מה צריך להכין לפני לימודים באסטוניה?

לפני הלימודים חשוב ללמוד את השפה הרוסית על בוריה ולדעת גם את השפה האנגלית ברמה טובה מאד. חשוב לדעת כי באסטוניה קר מאד ולכן יש להצטייד בביגוד חם. עוד יש לברר את תכניות הלימודים, עלות הלימודים לכל שנה ועלות המחייה במקום. יש לנסות למצוא שותפים למסע הלימודי באסטוניה, אך אפשר להסתדר לבד במקום בעיקר אם אתם שולטים בשפה הרוסית.

בנוסף יש להצטייד בביטוח לימודים לאסטוניה. שירותי הבריאות במזרח אירופה ובמדינות המתפתחות אינם מספקים פתרון רפואי מלא, מקצועי ומקיף והשירותים הממלכתיים כמו גם בתי החולים הציבוריים אינם מתקדמים דיים.

ביטוח רפואי לרילוקיישן מבית דייוידשילד דובר את השפה שלכם, זמין 24 שעות ביממה הביטוח מאפשר כיסוי לביקורים בארץ מאפשר לכם לקבל את כל השירותים הרפואיים בתוך זמן קצר, ברמה יחסית גבוהה ומבלי להתפשר על אף טיפול גם מחוץ לגבולות המדינה בה הנכם שוהים.

 


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ