רילוקיישן לסינגפור - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לסינגפור - המדריך המלא

סינגפור היא עיר המתפקדת כרפובליקה, הממוקמת בדרום מזרח אסיה והיא מורכבת מממספר איים. על אף גודלה הקטן יחסית, לסינגפור מעמד חשוב בכלכלה העולמית, המציב אותה לצד מדינות מערב העשירות. בשל פיתוח התעשייה והכלכלה רבים מעוניינים לבצע כיום רילוקיישן לסינגפור.

הוצאות המחייה במסגרת רילוקיישן לסינגפור

עלויות המחייה בסינגפור הינן גבוהות במיוחד. לכן, רילוקיישן לסינגפור אינו מהווה בהכרח הזדמנות כלכלית לחיסכון. מרבית מוצרי המזון מיובאים ובהתאם לכך, עלות מוצרי הצריכה גבוהה מאוד. אי לכך, ההוצאות החודשיות למוצרי מזון של משפחה בת ארבע נפשות נעות בין 2000-2500 דולר בממוצע. 

עלויות המגורים גבוהות אף הן, הדירות בסינגפור מרווחות ומודרניות, אולם שכר הדירה החודשי לדירת שלושה חדרים יכול להגיע ל-6500 דולר בחודש, כך שכדאי לברר מראש מה יהיו תנאי ההעסקה שלכם והאם הם כוללים גם דיור, או כיסוי חלקי על הוצאות הדיור.

אם כך, ללא ספק יש לקחת בחשבון את עלויות המחייה הגבוהות לפני שמחליטים על ביצוע של רילוקיישן לסינגפור.

אורח החיים בסינגפור

איכות החיים בסינגפור הינה גבוהה, הן מבחינת התשתיות שהמדינה מספקת והן מבחינת הנופים המרהיבים של סינגפור, שכן היא מוקפת חופים מרהיבים וטבע. במידה ובחרתם לעשות רילוקיישן לסינגפור מבלי שיש לכם מקום עבודה מובטח, כדאי שתדעו שמבחינת היצע תעסוקתי, ניתן למצוא בסינגפור נציגויות של חברות תקשורת שונות, חברות העוסקות בתחומי הבטחון וחברות היי-טק המתמחות בתחומי התוכנה והפיננסיים.

כך שגם אם תעשו רילוקיישן לסינגפור על אף שאין לכם מקום עבודה ביד, או אם אתם מחפשים עבודה בסינגפור, תעמודנה בפניכם שלל הזדמנויות תעסוקתיות. 

סינגפור מציעה גם מגוון רחב של אפשרויות בילוי. רוב המסעדות פתוחות עד שעות מאוחרות וניתן למצוא מועדוני לילה, בארים והופעות חיות. מעבר לזה, סינגפור מציעה שפע של מרכזי קניות וקניונים.

רילוקיישן לסינגפור מהווה חוויה תרבותית יוצאת דופן תוך מתן מסגרות חינוך מצוינות לילדים. 

רילוקיישן לסינגפור חיי לילה שוקקים

חושבים על רילוקיישן לסינגפור? אל תקלו ראש בסוגיית הביטוח הרפואי

נקודה נוספת שראוי להתייחס אליה היא איכות המערכת הרפואית במדינה. מערכת הבריאות הפרטית בסינגפור נחשבת למצוינת ושירותי הרפואה עומדים בסטנדרט גבוה מאוד. על אף זאת, מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח רפואי לחו"ל אשר מתאימה לכם ולמשפחתכם לפני ביצוע רילוקיישן לסינגפור. 

יש לקחת בחשבון גם את פערי השפה שעלולים להתרחש במהלך השהייה בסינגפור וכך פוליסת ביטוח שתאפשר לכם לשוחח עם נציגים ורופאים בעברית יכולה להוות הקלה וסיוע ממשי בעתות מצוקה.

יתרה מכך, רצוי לסדר לפני המעבר את כל המסמכים והאישורים הנדרשים על מנת להשלים את תהליך הרילוקיישן עוד במהלך השהייה בארץ, זאת בכדי שתקופת התאקלמות בסינגפור תעבור בצורה חלקה ונעימה.

בהצלחה!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ