לעבור לגור בחו"ל עם הילדים

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לעבור לגור בחו"ל עם הילדים

ניהול חיי קריירה לצד גידול ילדים אינו עניין קל, לא בארץ - ולא במעבר לארץ זרה. לאור הגלובליזציה המתפתחת, קיימות לא מעט משפחות שיוצאות לרילוקיישן בחו"ל ביחד עם הילדים. קבלת משרה חדשה בחו"ל, קידום בעבודה הנוכחית או ניסיון לפתוח דף חדש בעבודות בחו"ל - של אחד ההורים או של שניהם.

המשמעות היא מעבר המלווה בשינויים שונים ועמידה בפני אתגרים, כשהשולטים והאחראים למצב זה הם ההורים כשילדים מצטרפים לנסיעה למגורי קבע בחו"ל לעתים אובדת השליטה והאחיזה במתרחש - הכול מנוהל בשבילם באמצעות ההורים. וכאן טמון גם המפתח להכנה הטובה ביותר לילדים והתמודדות עם השינוי.

יכולת הסתגלות במעבר לחו"ל

יכולת הכלת השינוי תלויה במידת האימון שלהם לנושא זה בעבר והחשיפה לשינויים. כך, ילד שחווה מעבר דירה חד פעמי יגיב לכך אחרת מול מספר מעברים שכבר חווה בחייו - בין אם זה נובע מהדפוס הדינאמי המשפחתי - למשל מעבר דירה בתוך הארץ עקב שינוי במקום עבודה בתוך הארץ, או שהילד שהה בפנימייה למשל. יש לקחת בחשבון את המעבר לחו"ל שגדול בהיקף ההתמודדויות מול מעבר בתוך העיר או בין השכונות.

לראות את חצי הכוס המלאה שברילוקיישן

שיחה מוקדמת שיש בה הכנה נפשית המלווה בהסבר שמעורר דווקא ציפייה למציאות מעניינת ומעשירה יכולה לתרום בנושא, תוך תיאור המציאות העתידית. כשישנה מציאות חדשה שניתן להיאחז בה ולתאר אותה במקום הלא נודע, הילד יכול לקבל ביטחון ולהבין שהוא עומד מול הרפתקה חיובית שבה הוא עשוי להכיר חברים חדשים, ללמוד שפה ולהפנים אותה ברמת שפת אם, להרחיב נושאי עניין ועוד.

הכנה של ההורים לכל מקרה מצוקה

אחת ההכנות החשובות לחו"ל בזמן רילוקיישן היא להיערך עם ביטוח בריאות לכל בני המשפחה. רצוי לעשות את הביטוח הרפואי לחו"ל באותה החברה לכל בני המשפחה - הן להורים והן לילדים, ולהבטיח את שגרת היום תוך קבלת שירותים רפואיים מקצועיים, זמינים ואמינים.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ