כך תמקסמו את היתרונות שבעבודה בחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כך תמקסמו את היתרונות שבעבודה בחו"ל

מי לא חולם על רילוקיישן מפנק ועבודה מכניסה מעבר לים? שילוב בין הכנסות גבוהות ויוקר מחייה נמוך בהחלט נשמע מפתה. אז רגע לפני שאתם הולכים להוציא ויזה לארצות הברית או אישור לימודים עבור מדינות אירופה השונות, הנה כמה דרכים נהדרות שיעזרו לכם למקסם את השהות בחו"ל ולשלב באופן חכם בין בילויים ועבודה.

בחרו ביעד שאתם אוהבים

כמעט ובלתי ניתן להגזים בחשיבות יעד הנסיעה שלכם. רבים אולי מסתכלים על אפשריות הרווח הגלומות בעבודה בחו"ל אך שוכחים שרילוקיישן מוצלח מתחיל בבחירה של יעד נכון. שאלו את עצמכם האם נוח לכם לחיות באקלים חם או שדווקא אקלים קר יכול לעשות עבורכם את השהות לנעימה יותר. שאלו חברים שהיו במקום אודות נוחות השהייה ובחרו ביעד שהכי מסקרן אתכם.

בדקו מהו סוג העבודה

רבים בוחרים לנסוע רק לשם החוויה ושוכחים להתאים את סוג העבודה לסגנון החיים שלהם. כדי להפוך את הרילוקיישן שלכם לנוח כבר מהיום הראשון, יש לבדוק בדיוק את סוג העבודה הרבה לפני שאתם עולים על כבש המטוס. מכירה של מוצרים בעגלות יכולה להיות נהדרת עבור אלו אשר יש להם פן שיווקי וגם ויזה לארה"ב, אך עלולה להיות אטרקטיבית פחות אם אתם טיפוסים משרדיים. אם אתם מעדיפים לתת שירות, כדאי לבדוק את החברות הבין לאומיות כמו גוגל או פייסבוק אשר זקוקות תדיר לעובדים במדינות אירופה השונות.

עבודה בחול, יתרונות העבודה בחו"ל

בנו תקציב מאוזן - השאירו מקום (וכסף) לבילויים

תקציב מאוזן הוא המפתח לשהות נעימה ולעבודה פרודוקטיבית. ישראלים רבים בוחרים לצמצם בהוצאות יתר על המידה ומאבדים המון מהחוויה של החיים במדינה זרה. כדאי למצוא שביל ביניים בין חיסכון וצבירת רווחים לבין קיום נוח ויציאות לבילויים מדי פעם.

סים ומחשב נייד כבר מהיום הראשון

ברגע שאתם נוחתים בשדה התעופה התעכבו מספר דקות ורכשו סים מקומי מאחת מהחנויות הסלולריות. באופן זה תוכלו להיות בקשר עם כל החברים והמשפחה ותחסכו המון כסף על הוצאות תקשורת. במידה ויש ברשותכם וויזה לארצות הברית, השתדלו לקחת את אחת החבילות המשתלמות של at&t, באירופה כדאי לרכוש סים של המדינה המארחת. אל תשכחו גם להביא את ה מחשב הנייד שלכם ובדקו עוד מהארץ שאכן אתם מצוידים במתאם שעונה על הדרישות של רשת החשמל המקומית.

זקוקים ליעוץ אישי ולרכישת ביטוח שידאג לכם לכל ההוצאות הרפואיות? צרו איתנו קשר באמצעות הטופס שמשמאל וקבלו הצעה מיוחדת לגולשי האתר!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ