רילוקיישן להונג קונג – מה חשוב לדעת?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן להונג קונג – מה חשוב לדעת?

ישראלים רבים חושבים על רילוקיישן לאחת ממדינות העולם, בידיעה שצעד זה יכול לשנות את החיים שלהם מן הקצה אל הקצה. הונג קונג הפכה בשנים האחרונות ליעד נחשק מהבחינה הזו עקב לא מעט סיבות. אז מתי ולמי מתאים לעבור להונג קונג, ואיך עושים זאת כהלכה? על כך ועוד - במאמר הנוכחי.

רילוקיישן להונג קונג - משרות ואפשרויות תעסוקה

הונג קונג נחשבת לאחד המרכזיים הכלכליים החשובים ביותר בעולם ולמעצמת הייטק לכל דבר ועניין. עובדה זו משפיעה במידה ניכרת על סוג המשרות שניתן למצוא בה, ומביאה להיצע רחב מאד של משרות פוטנציאליות. בין התחומים הנפוצים לעבודה בהונג קונג ניתן למנות את תחום ההייטק על סוגיו (תכנות, פיתוח, מערכות מידע וכן הלאה), משרות כלכלה וכספים וכן משרות שיווק או ניהול לקוחות של חברות ישראליות או בינלאומיות הפועלות בהונג קונג.

את מקומות התעסוקה בהונג קונג ניתן לחלק למספר סוגים. אלו יכולות להיות משרות שנפתחו על ידי חברות ישראליות או בינלאומיות אשר פתחו סניפים, שלוחות או חברות בת בהונג קונג, תוך ידיעה שמדובר במקום עם קהל יעד פוטנציאלי רחב מאד.

במקרים אחרים, מדובר בעסקים המעוניינים להתחיל מאפס ובוחרים ביעד שמאפשר לעשות זאת כשלב התחלתי, לבדיקת הלך הרוח בשוק הרלוונטי. כך, לדוגמה, עבור עובדי חברות הייטק, רילוקיישן להונג קונג מהווה יופי של נקודת פתיחה. כמובן, ניתן להשתלב גם בעסקים המקומיים.

רילוקיישן להונג קונג לצורך עבודה

יתרונות העבודה (והחיים) בעקבות רילוקיישן להונג קונג

מעבר להיצע המשרות הרחב, הונג קונג מציעה עבור אלה שמגיעים אליה לא מעט יתרונות אחרים. זה מתחיל עם איכות החיים בה, שנחשבת לגבוהה בכל קנה מידה. מגורים ועבודה בעיר הבירה הונג קונג יאפשרו לכם להיות במרכז העניינים ולחיות בעיר דינמית ותוססת מאד.

יש להדגיש בהקשר הזה שהונג קונג אינה זולה, כאשר הדירות הסבירות להשכרה מוצעות במחיר גבוה יחסית, אבל מנגד המשכורת שניתן לקבל בה גבוהה. התוצאה היא שחיים באיכות חיים גבוהה, ויכולים להרשות את זה בזכות ההכנסה הנאה שמתקבלת במדינה (בעיקר בתחומים האטרקטיביים שהזכרנו מעלה).

כל אדם המגיע למדינה זרה צפוי להיתקל בקשיי קליטה או הסתגלות, שמביאים לכך שהחודשים הראשונות שלו ביעד אינם פשוטים. עם זאת, ברילוקיישן להונג קונג התמונה יכולה להיות שונה. ראשית, יש בה שכונות על גבי שכונות של מהגרים ממדינות שונות במערב, ואפילו של ישראלים, כך שאפשר למצוא מראש סביבה שמכירים את המנטליות שלה ואת השפה הנפוצה בה.

זאת ועוד, בהונג קונג - בעיקר בשכונות אלו אבל ממש לא רק בהן - תוכלו לשמוע פעמים רבות את השפה האנגלית, מה שמקל כמובן על התקשורת. אם עושים רילוקיישן להונג קונג, בהחלט מומלץ ללמוד בשלב מסוים סינית בסיסית, אבל בתור התחלה אנגלית (או אפילו עברית) יכולות לסייע.

מבצעים רילוקיישן להונג קונג? אל תשכחו את הביטוח הרפואי

בארץ, אנחנו רגילים לקבל שירותים שונים במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי, כשרבים בוחרים בביטוח רפואי משלים בנוסף אליו. בחו"ל, הכיסויים הללו אינם ניתנים לנו כמובן, ומכאן שחשוב לרכוש ביטוח רפואי לחו"ל שיעניק מענה רפואי או כספי בעת הצורך.

DavidShield מציעה בדיוק את השירות הזה ותשמח לסייע לכם בכל שאלה בנושא.
אז אל תהססו - פנו אלינו עוד היום באמצעות הטופס או בטלפון 1800-34-34-35 ונשמח להתאים לכם את הכיסוי הרפואי הטוב ביותר עבורכם!


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ