רילוקיישן לקרואטיה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לקרואטיה

קרואטיה ממוקמת בחלק הדרומי של אירופה ומשויכת למדינות הבלקן. היא גובלת עם מדינות סרביה, הונגריה, סלובניה, בוסניה ומונטנגרו. קרואטיה נחשבת לאחת המדינות האירופאיות היפות וממוקמת בין מפלי מים, חורשים פורחים באביב, שרשראות הרים הממוקמות מצפון לזאגרב, בירת העיר.

ים אדריאטי מרהיב ביופיו עם אינספור שוניות, אגמים ומים זורמים מקיף את המדינה. קרואטיה היא רפובליקה בעלת שטח המשתרע על פני יותר מ-56 אלף קילומטרים רבועים והאוכלוסייה בה מונה מעל 5 מיליון אזרחים. השפה הרשמית המדוברת היא קרואטית. כאמור עיר הבירה נקראית זאגרב ונחשבת לעיר הגדולה ביותר בה - מרכז עשיר המשלב כלכלה, תרבות ומדע. ישראלים רבים פונים ללימודים ו/או עבודה בקרואטיה בשל מגוון היתרונות שהמדינה מציעה.

כבר קראתם את המדריך שלנו  לרילוקיישן?

מרבית הסטודנטים שפונים ללימודים בקרואטיה בוחרים ללמוד בה את מקצוע הרפואה בשפה האנגלית. קיימים שני מסלולים - רפואה כללית ווטרינריה. אוניברסיטת זאגרב היא הגדולה ביותר במדינה ובה עשרות אלפי רופאים עברו את הכשרתם המקצועית. לימודי רפואה באוניברסיטת זאגרב נפרסים על גבי תקופה של שש שנים - 12 סמסטרים.

כדאי גם לדעת:

למי מאיתנו שיבחר לעשות רילוקיישן לקרואטיה הן למטרות לימודים והן למטרות עבודה, יהנה ממפגש תרבותי מסחרר, שונה לחלוטין מהחיים בישראל. קרואטיה באופן כללי ועיר הבירה בפרט מציעות שפע של מסעדות, בתי קפה, שווקים מקומיים עשירים בכל טוב, קניונים, רחובות שוקקי חיים והכל זול משמעותית בהשוואה לישראל.  עלויות המחייה זולות משמעותית בהשוואה לישראל כאשר לצורך הדוגמא שכירות חודשית  בדירת 3 חדרים במרכז הבירה תעלה בממוצע 2,500 שקלים

כמובן שבדומה לשכנותיה האירופאיות גם כאן יש דרישה למסמכי ויזה מסודרים ומומלץ לדאוג לביטוח רפואי לחו"ל שיספק לכם מענה מושלם לכל הצרכים הרפואיים שלכם - בדיקות אצל רופאים, מרשמי תרופות, כיסוי לאשפוז במקרים דחופים ועוד.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ