רילוקיישן לארה"ב - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לארה"ב - המדריך המלא

במרחק של כמה שעות טיסה מישראל, רבים האנשים - צעירים כמבוגרים, שרוצים "לתפוס אמריקה" ואולי אפילו להבטיח לילדיהם עתיד טוב יותר, על ידי רילוקיישן לארה"ב.

כדי להרוויח סכומי כסף גדולים ביבשת המבטיחה, לא תמיד צריך להיות בעל תואר או מקצוע מוכן ביד - אולם יש לעשות עבודת הכנה ולהגיע עם כל המסמכים הנדרשים ולהקדים להיערך לשינוי הזה במספר מישורים. 

רילוקיישן לארה"ב, לרוב באמצעות מעבר לניו יורק, לבוסטון או לכל עיר אחרת בארה"ב, יכול להיות חוויה מטלטלת אליה כדאי להיערך מראש. אפילו פעולות פשוטות כמו הצטיידות במוצרי מזון עליהם אי אפשר לוותר , או וידוא שהשילוח הבינלאומי יגיע בדיוק לכתובת הרצויה בחו"ל, יכולות לעשות את ההבדל ולהפוך את הנחיתה לרכה.

רילוקיישן לארצות הברית מישראל

אילו מסמכים חייבים להכין לקראת רילוקיישן לארצות הברית?

לפני כל יציאה אל רילוקיישן, בין אם זה רילוקיישן לצרפת, להונג קונג, לקניה או רילוקיישן לניו יורק, יש לברר היטב אילו סוגי ויזות ואישורים נדרשים, במיוחד לקראת רילוקיישן לארה"ב, שם החוקים מחמירים ביותר.

במידה ואתם בעלי אזרחות זרה נוספת מלבד זו הישראלית, ייתכן שאתם זכאים לפטור מויזה לארה"ב.

אשרות כניסה (ויזות למיניהן) לארצות הברית יש להכין מראש בשגרירות ארצות הברית אשר ממוקמת בטיילת בתל אביב, כאשר ישנה אשרה זמנית לתיירות, לימודים, או לעסקים במקום.

ישנה גם ויזת הגירה - איתה ניתן לבצע רילוקיישן לארצות הברית ולשהות בה ללא כל הגבלת זמן. התהליך של הכנת המסמכים בארץ יכול לארוך זמן רב וכרוך גם בלא מעט כסף עבור קביעת תור וריאיון אישי. 

עברו למדריך הבא וקבלו את כל המידע איך להוציא ויזה לארה"ב

הכנות לרילוקיישן לארצות הברית

רילוקיישן לארה"ב מצריך ארגון מחדש של החיים

ישנם עובדים אשר עושים רילוקיישן לארצות הברית ביחד עם בני הזוג, או ביחד עם המשפחה, ולכן אמורים לקחת אחריות לכל מה שקשור בחינוך, בתעסוקה, בהשתלבות ובאיכות החיים של כולם.

כאן רצוי להתחיל לברר מראש - איך לרשום את הילד לגן או לבית הספר? איפה נמצא מרכז הקהילה היהודית? ומהן עלויות השכירות ביעד? היות ולעתים גם השכירות ממומנת מטעם מקום העבודה - יש לכלכל את כמות החפצים - ריהוט, בגדים, ועוד חפצים אישיים שעוברים ביחד איתנו לארצות הברית ולוודא האם ניתן לאחסן או למכור אותם (למשל בגראג' סיילים).

 רילוקיישן לארהב בשל עבודה

רילוקיישן לארה"ב - הזדמנות פז להתקדמות מקצועית

לא לרבים ניתנת ההזדמנות בחיים לא רק להפיק מהמקצוע שיש להם ביד את המיטב, אלא גם הזדמנות לפתח קשרים עסקיים ולהעשיר את המוניטין ואת הרזומה במגוון פעילויות תורמות לארגון ויוזמות שיכולות לקום בעיקר בזכות הרילוקיישן לארה"ב.

כדי לקדם את היכולות המקצועיות, ניתן לקחת קורסים באנגלית, בין אם אנגלית עסקית או אנגלית יומיומית. קורסים כאלה אפשר לעשות בארץ לפני רילוקיישן לארצות הברית ואפילו בזמן השהייה בחו"ל.

רילוקיישן לארהב מקצועות מבוקשים

החלטתם לבצע רילוקיישן לארצות הברית? רכשו ביטוח רפואי!

ביטוח רפואי לחו"ל באופן כללי וביטוח רפואי לארה"ב בפרט, זהו אחד הדברים החשובים שעליכם לארגן לפני נסיעה למטרת רילוקיישן לארצות הברית או לימודים בחו"ל.

היכנסו לעמוד של ביטוח בריאות לארה"ב למידע נוסף על התוכניות שלנו ולרכישת ביטוח הבריאות המקיף ביותר לישראלים בחו"ל!

רוצים לקבל עוד מידע על רילוקיישן לארה"ב? זקוקים לביטוח רפואי לרילוקיישן? צרו עמנו קשר בטלפון 1-800-34-34-35 ונציגינו ישמחו לעזור.

רילוקיישן לארה"ב - מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ