ביטוח רפואי לרוסיה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי לרוסיה

רוסיה הינה המדינה הגדולה ביותר באירופה ואט אט היא הופכת מערבית יותר ויותר. למרות הפערים המשמעותיים בין ישראל לרוסיה הן בהיבט התרבותי והן בהיבט המנטלי, ישראלים רבים בוחרים להתמקד בצמיחה הכלכלית ובאפשרויות הרבות שערים גדולות כמו סנט פטרסבורג ומוסקווה מציעות להם בעיקר מבחינה כלכלית ועסקית.

ביטוח רפואי ברוסיה - קצת רקע...

ב-10 השנים האחרונות רוסיה נמצאת בתנופה כלכלית אדירה והשכר עבור עובדים בתעשיות שונות עולה בעשרות אחוזים כל כמה שנים. יחד עם זאת, עולה גם הדרישה לאנשי הייטק, מהנדסים, אנשי תוכנה וישראלים רבים בוחרים לעבור לחיות ברוסיה ולהתמקצע בתחומים שונים במדינה.

רוסיה נחשבת למדינה מפותחת ביחס למדינות אחרות אליהן ישראלים עוברים ואף חזקה מבחינה כלכלית. זו גם אחת מהסיבות בזכותן חשוב להבין מה ההוצאות הצפויות עם המעבר למדינה זו, שכן מחייה בערים הגדולות איננה זולה בכלל. בנוסף לפערים אותם ציינו חשוב לזכור שלישראלים רבים יהיה קושי לתקשר עם המקומיים ברוסיה במיוחד משום שהשפה הרוסית קשה ללמידה עבור תושבים מערביים כמונו. זו גם הסיבה שבתחומים רבים עלינו להגיע ערוכים מראש והחשוב שביניהם הוא כמובן נושא הבריאות, המצריך ברוב המקרים ביטוח רפואי לרוסיה, בין אם במסגרת הרילוקיישן או מעבר לטווח ארוך.

קיראו גם על:

מערכת הבריאות ברוסיה

באזורים רבים ברוסיה רמת שירותי הרפואה נחשבת נמוכה ולא מפותחת. לא סתם אחוז גבוה מהעולים הרוסים בשנות ה-90 לישראל הינם רופאים. בנוסף, בכדי להגיע לביקור רופא ברוסיה לרוב תתקלו בקשיים ובצורך להגיש בקשה מיוחדת, מה שיאריך את זמן ההמתנה.

אחוז התרופות המזוייפות ברוסיה גבוה מאוד. לכן, למרות שרוסיה מתיימרת להיות מדינה מערבית, בתחום הרפואה היא עדיין "מפגרת" מאחור ותוחלת החיים באזורים רבים נמוכה גם היא. באזורים רבים ברוסיה רואים את הרפואה כעסק של ממש וגובים עבור כל טיפול וכל מרשם תשלום בנפרד, במטרה להרוויח יותר על חשבון התושבים. הסיבות לכך טמונות בעובדה שכל המערכת הזו מתנהלת על ידי פיקוח ממשלתי ולא תברואתי.

ביטוח רפואי לרוסיה

יחד עם זאת, כמות הרופאים ביחס לחולים נמוך באופן יחסי ובמקרים רבים קיים קושי להשיג את הטיפול לו נזקקים הן מבחינת תרופות והן מבחינת אבחון שכן גם קיים פער בידע הרפואי הרוסי בהשוואה לידע הרפואי בישראל. לכן, במידה ואתם מתכננים מעבר או שהייה ממושכת ברוסיה, כדאי מאוד להגיע מסודרים וערוכים, זאת בכדי שתהיו מכוסים מבחינה בריאותית. ביטוח רפואי ברוסיה יבטיח לכם כיסוי ביטוחי מעבר לבסיסי, ברמה מערבית, ובכך לא תיאלצו במקרה הצורך להוציא הון תועפות.

ביטוח לישראלים ברוסיה

במידה ואתם מתעדים לנסוע לרוסיה ומחפשים פתרון מקיף של ביטוח לישראלים ברוסיה, לחברת דיוידשילד ניסיון רב בביטוח ישראלים שעברו לגור ברוסיה מסיבות שונות. ובזכות מערכת הקשרים המבוססת של דיוידשילד עם ספקים רבים ברחבי העולם לצוות של דיוידשילד יש את היכולת לעשות מעל ומעבר עבור המבוטחים של החברה.  כשאתם בוחרים לעשות רילוקיישן למדינה כמו רוסיה עליכם להבין שבמקרה חירום עצם העובדה שתוכלו לדבר עם מישהו בשפה העברית שמטרתו היא בראש ובראשונה לסייע לכם, תקל עליכם גם במעבר וגם במצב הרפואי. העיקר שתהיו בריאים.

למידע נוסף על ביטוח רפואי בחו"ל


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ