קרוביכם עושים רילוקיישן? פנקו אותם במתנה מגניבה ומועילה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> קרוביכם עושים רילוקיישן? פנקו אותם במתנה מגניבה ומועילה

כמה אלפי ישראלים עוזבים את ישראל מדי שנה, חלקם ישובו בעתיד וחלקם ישארו בחו"ל לתמיד. אם גם אתם מכירים קרוב משפחה, חבר או מכר שעומד להיפרד לשלום מהחומוס, מהגולדסטאר ומהפקקים באיילון, יש לנו רעיון למתנה צנועה ונפלאה שתוכלו להעניק לו... אנחנו מדברים, כמובן, על כיסוי מעוצב לדרכון.

דרכונים מעוצבים – לא רק בשביל היופי

אמנם נהוג לקרוא למוצר בשמו "דרכון מעוצב", אך כיסוי הדרכון, שכיום מעטים האנשים שהולכים בלעדיו, הוא הרבה מעבר לכך. בראש ובראשונה, הוא שומר על תקינות ושלמות הדרכון.

חשוב שתדעו: דרכון שאחד מעמודיו מעט קרוע, או שמא הוא רטוב בחלקו (אפילו באופן כמעט בלתי מורגש), עלול לגרום לפסילתו, ולצורך להוציא דרכון חדש במחיר של מאות שקלים. פסילת הדרכון עלולה אף להתרחש בעמדת הצ'ק אין רגע לפני יציאתכם לחופשה, מה שעלול לגרום לחברת התעופה למנוע מכם לעלות על הטיסה.

כיסוי דרכון מעוצב מגן עליו מפני קרעים, לכלוך, רטיבות, סימנים ושחיקת זמן טבעית. לכן, גם לאלו שאינם משתמשים בדרכון באופן תדיר, כיסוי מעוצב הוא בגדר מוצר חובה!

דרכונים מעוצבים – לעצב לבד או לבחור מתוך קולקציה?

עד לפני שנים לא רבות, לא הייתה קיימת האפשרות לעצב את כיסוי הדרכון בהתאמה אישית ובכוחות עצמכם. כיום האפשרות קיימת וניתן להפליג בדמיונכם עם עיצוב אישי ונפלא לדרכון, אשר יהווה מתנת פרידה מרגשת במיוחד.

ניתן להוסיף כיתובים שונים, לבחור את הצבעים הנכונים, וליהנות מההרגשה הנפלאה שבמתנה שלא סתם שילמתם עבורה וקיבלתם אותה, אלא באמת השקעתם  מזמנכם. נאמר ונדגיש: תהליך העיצוב פשוט במיוחד, ואינו דורש ידע מקדים בעיצוב, מחשבים, אפליקציות וכל מה שביניהם.

כמובן, לא לכולם יש את הרצון או הסבלנות לעצב בעצמם, ועל כן ישנם כיסויי דרכון מעוצבים ויפים במיוחד, מתוכם תוכלו לבחור. הנה רשימה חלקית של כל היופי הזה..:

  • כיסוי "סמל החלומות" עם כיתוב FOLLOW YOUR DREAM.
  • כיסוי יפהפה עליו מודפס דיוקן רטרו של מפת העולם.
  • כיסוי שובה-עין עם דגלים של עשרות רבות ממדינות העולם.
  • כיסוי עם ציור מהפנט של חד-קרן על רקע לבן.
  • כיסוי מוסיקלי, עם מפתח סול צבעוני וגדול מוטבע במרכזו.
  • כיסוי יין, עם ציור מרשים ולצידו כיתוב – ALL YOU NEED IS WINE.

כיסויים מעוצבים נוספים שאהבנו: זברות צבעוניות, סופרמן, ינשופים, ליל כוכבים, שמפנייה, פרחים, פירות קיץ, מגרש כדורגל, אריה ועוד.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ