מגוון תכניות ביטוח המותאמות לך

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מגוון תכניות ביטוח המותאמות לך

השהות במדינה אחרת היא חוויה סוחפת ומרגשת של תגליות חדשות ומפגשים עם שפה, תרבות ואורח חיים שונים. הזר והאחר הם בבחינת עולמות קסומים שמעוררים רצון לחקור, לגלות ולצאת להרפתקה. יחד עם זאת, בתחום הביטוח הרפואי, רובנו תר אחר המוכר והביתי ומחפש תחושת ביטחון ויציבות. הביטוח הרפואי של דיוידשילד מיועד למי שהעתיק את מגוריו לארץ אחרת, או נשלח לרילוקיישן מטעם העבודה.

הנסיון הרב שצברנו בתחום הביטוח הרפואי הבינ"ל ומערכת הקשרים שביססנו עם גורמים וספקים רפואיים ברחבי העולם, מאפשרים לנו לעשות עבור מבוטחינו מעל ומעבר לכל ביטוח אחר.
כאשר מתגוררים בישראל, חוק ביטוח בריאות ממלכתי, מעניק כיסוי רפואי לתושבים בישראל, אך כאשר יוצאים מגבולות האר, כיסוי זה אינו תקף. על מנת שניתן יהיה לקבל שירותי בריאות ורפואה בכל עת ובכל מקום בעולם, יש צורך בביטוח רפואי פרטי איכותי. לא כל ביטוח רפואי מעניק כיסוי מירבי, מוקד פניות שזמין בכל עת, נציגי חברה מנוסים ברמה מקצועית ואישית גבוהה ושירות מקיף שנותן מענה לכל צורך רלוונטי בזמן אמת ובמקצועיות.


תכניות הביטוח של דיוידשילד PPO3000, PPO1500 ו- PPO500 מאפשרות בחירה חופשית מתוך מגוון רחב של ספקי שירות רפואי בהתאם לתוכנית הכיסוי. התוכניות מותאמות לצריכת שירותים בארה"ב במסגרת רשתות ספקי שירות שבהסכם, בפשטות ובנוחות מבלי צורך במימון ביניים. התוכניות מעניקות כיסוי רפואי נרחב ובכלל זה רפואה מונעת, ביקורי רופא, בדיקות מעבדה, איבחון רפואי, תרופות מרשם, ניתוחים, אישפוזים והשתלות. כמו כן מכסה התכנית מעקב היריון ולידה, מעקב התפתחות הילד ועוד.

תכניות PPO3000, PPO1500 ו- PPO500 מאפשרות בחירה של הרופא המטפל ומקום האשפוז מבין מאות אלפי הרופאים, בתי חולים, בתי המרקחת וספקי השירות הרפואי, בכל רחבי ארה״ב הכלולים בהסכם.
בארה״ב מכונה ההשתתפות העצמית .Cost-Sharing ההשתתפות של המבוטח בעלות ההוצאות הרפואיות מתחלקת לכמה רבדים. גם תוכניות הביטוח של דיוידשילד במסלולי PO3000, PPO1500 ו- PPO500 בנויות באופן דומה.


שיטת ההשתתפות העצמית שונה מהמוכר לנו בישראל ועלולה להיראות מסובכת, אך כך פועל ענף הביטוח הרפואי בארה״ב. לקבלת הסבר מפורט ניתן לפנות למוקד המכירות של דיוידשילד.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ